فارس در سایه اتحاد و همدلی از امنیت مطلوب برخوردار است


فارس در سایه اتحاد و همدلی از امنیت مطلوب برخوردار است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی نیروهایی مقتدر، آماده و همراه با مردم هستند.در سایه اتحاد و همدلی دستگاه‌های عضو شورای تامین در استان فارس شاهد برقراری امنیت قابل توجهی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز شنبه در آیین تحریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس و دادستان نظامی این استان در شیراز، با اشاره به اهمیت جایگاه نیروهای مسلح در کشور افزود: اینکه در قانون اساسی تنها برای نیروهای مسلح دادگاه ویژه در نظر گرفته شده بیانگر حساسیت و اهمیت این نیروها است.

وی ادامه داد: امروز در سایه اتحاد و همدلی دستگاه‌های عضو شورای تامین در استان فارس شاهد برقراری امنیت قابل توجهی هستیم و امور استان بر اساس وحدت، دوستی و استفاده از دانش در جریان است‌ و مسئولان ایجاد آرامش و آسایش برای مردم و مقابله با اخلال گران را با جدیت دنبال می کنند.

شعبه دیگری از سازمان قضایی نیروهای مسلح در فارس راه اندازی شود
رئیس کل دادگستری استان فارس هم گفت: با توجه به گستردگی استان فارس، پیشنهاد می شود که شعبه‌ای از سازمان قضایی نیروهای مسلح در یکی از شهرستان های این استان راه اندازی شود.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی، اجرای سند تحول قضایی و اولویت‌های ١٥ گانه قوه قضاییه را از برنامه های دادگستری استان دانست و افزود: با توجه به کاهش اطاله دادرسی و تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی، هم اینک فقط ٦٠٠ فقره پرونده در دادگاه‌های حقوقی و ١٩٠ پرونده در دادگاه کیفری در دست بررسی قرار دارد.

وی بیان کرد: امروز به پشتوانه همدلی و همراهی موجود بین اعضای شورای تامین و نیروهای مسلح فارس، هم شاهد برقراری امنیت و هم وجود احساس امنیت در این استان هستیم.
در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های رسول کریمی، قوام کریمی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح در فارس و همچنین علی محمدی به عنوان دادستان نظامی این استان معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی