سکوت آبراموویچ سرانجام شکست؛ عضویت در چلسی افتخار یک عمر من است


سکوت آبراموویچ سرانجام شکست؛ عضویت در چلسی افتخار یک عمر من است

تهران- ایرنا- مالک پیشین چلسی پس از واگذاری این باشگاه به مالکان جدید، سکوتش را شکست.

به گزارش ایرنا، رومن آبراموویچ مالک پیشین باشگاه چلسی پس از آغاز جنگ روسیه علیه اوکراین، از سوی دولت بریتانیا تحریم و اموال او در انگلیس مسدود شد.

بعد از این اتفاق گروه سرمایه‌دار آمریکایی به نام تاد بولی موفق شد این باشگاه را به مبلغ ۴.۲۵ میلیارد پوند خریداری کند. البته پیش از این آبراموویچ اعلام کرده بود که هزینه خرید چلسی به یک بنیاد خیریه برسد.

حالا باشگاه چلسی صبح امروز واگذاری باشگاه به مالکین جدید را تایید و همچنین بیانیه‌ای توسط آبراموویچ منتشر کرد.

این تاجر روس در این بیانیه نوشت: نزدیک به سه ماه از زمانی که اعلام کردم قصد دارم باشگاه چلسی را بفروشم، می‌گذرد. باشگاه در این مدت سخت کار کرده تا مالک مناسبی برای چلسی پیدا کند که بهترین شرایط را برای هدایت موفقیت‌آمیز باشگاه برای فصل‌های آینده خود داشته باشد. مالکیت این باشگاه با مسئولیت بزرگی همراه است. از زمانی که به چلسی آمدم، از نزدیک شاهد دستاوردهایی بودم که باشگاه به دست آورد. هدف من این بوده که اطمینان حاصل کنم مالک بعدی دارای طرز فکری باشد که باعث موفقیت تیم مردان و زنان چلسی شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: خوشحالم که این جستجو اکنون به نتیجه‌ای موفقیت‌آمیز رسیده است. همانطور که چلسی را به متولیان جدیدش می‌سپارم، مایلم برای آن‌ها بهترین موفقیت‌ها را در داخل و خارج از زمین آرزو کنم. این افتخار یک عمر بود که بخشی از این باشگاه بودم. می‌خواهم از همه بازیکنان گذشته و فعلی باشگاه، کارکنان و البته هواداران برای این سال‌های باورنکردنی تشکر کنم. مفتخرم که در نتیجه موفقیت‌های مشترک ما، اکنون میلیون‌ها نفر از بنیاد خیریه جدیدی که در حال تاسیس است، بهره‌مند خواهند شد. این میراثی است که ما با هم خلق کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد