هیات مدیره بورس کالا پاداش میلیاردی گرفتند


این پاداش که نسبت به سال قبل‌تر یعنی 99 افزایش 102 درصدی داشته در سال 1400 به یک میلیارد و 125 میلیون تومان رسیده است.

هیات مدیره بورس کالا پاداش میلیاردی گرفتند

به گزارش بورس نیوز، در حالیکه هزینه حقوق و دستمزد اعضای هیئت مدیره بورس کالا در جدیدترین صورت‌های مالی منتشر شده ملاحظه نمی‌شود، اما رقم قابل توجه پاداش اعضای هیئت مدیره آن خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزایش ۷ درصدی ارزش بازار گواهی سپرده کالایی

برش دلخواه از شفافیت نتیجه مدیریت سلیقه‌ای و اعمال نظر‌های منفعت طلبانه است. نمی‌توان از طرفی مدعی شفافیت شد و از سمت دیگر با ممیزی‌های قابل توجه درصدد پنهان کردن مسئله‌ای بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت بورس کالا که به طور میانگین ۱۸۸ نیروی انسانی آن در سال قبل ماهیانه حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشتند پاداش قابل توجهی را به اعضای هیئت مدیره خود پرداخت کرده است. این پاداش که نسبت به سال قبل‌تر یعنی ۹۹ افزایش ۱۰۲ درصدی داشته در سال ۱۴۰۰ به ۱ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است، علی سعیدی، بهزاد کرمی، امیر مهدی صبایی، بهمن تجلی زاده، طهمورث جوانبخت، محمودرضا الهی فرد و سیروان امینی اعضای هیئت مدیره این شرکت را تشکیل می‌دادند و حامد سطانی نژاد مدیریت آن را در سال گذشته بر عهده داشت.

بدون شک کسی مخالف پرداخت پاداش با توجه به تلاش‌های صورت گرفته و اثرگذاری آن روی کیفیت خدمات ارائه شده از سمت هیچ شرکتی نیست، اما امیدواریم که اعضای هیئت مدیره بورس کالا حقوق و دستمزد مدیران خود را به صورت جداگانه منتشر کنند تا برداشت بهتری از نحوه اعمال شفافیت در این شرکت وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا