کشف بیش از 93 کیلوگرم تریاک در همدان


کشف بیش از 93 کیلوگرم تریاک در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 93 کیلو و 300 کیلوگرم تریاک از یکدستگاه خودروی سواری در شهر همدان خبر داد.

به گزارش ایرنا سردار"سلمان امیری" روز شنبه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۸ جورقان شهر همدان حین گشت زنی در جاده فرودگاه متوجه حرکت خلاف جهت یک دستگاه خودرو ساینا در مسیر مقابل حرکت ماموران شدند.

️وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به حرکت ادامه داده و به علت سرعت بالا به داخل گودالی در کنار جاده منحرف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه راننده متخلف به صورت پیاده اقدام به فرار کرد اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۹۳ کیلو و ۳۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش برای دستگیری راننده ادامه دارد.

۴۰ تُن گندم احتکاری در کبودراهنگ کشف شد

جانشین انتظامی استان همدان گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار گندم در یک انبار کشاورزی در کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "رضا زارعی" افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر ۴۰ تُن گندم احتکار شده که ارزش آن برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

۱۰ تن کیسه آرد قاچاق در نهاوند کشف شد

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز حامل بار آرد مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

️ سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: ماموران در بازرسی از این خوردو ۲۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد تا اقدامات و پیگیری های قانونی از آن طریق صورت پذیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس