معاون پرورشی و فرهنگی: اندیشه امام خمینی (ره) در مدارس البرز بازخوانی می شود


معاون پرورشی و فرهنگی: اندیشه امام خمینی (ره) در مدارس البرز بازخوانی می شود

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: اندیشه امام خمینی (ره) در مدارس این استان با رویکرد روشنگری بازخوانی می شود.

به گزارش ایرنا، « سردار فتح الهی » روز شنبه در نشست بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهارداشت: بازخوانی اندیشه و افکار امام راحل برای جامعه هدف خانواده آموزش و

پرورش ضروری است که برای آن سلسله نشست های آشنایی با اندیشه امام و پاسخگویی به شبهات با حضور سخنرانان و یا تهیه و انتشار فایل های صوتی و فیلم کوتاه در بستر فضای مجازی در دستور کاری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمار کبیر انقلاب، معرفی شخصیت و سیره امام از مسائل مهمی است که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حوزه آموزش و پرورش استان

البرز به آن پرداخته می شود.

وی یادآورشد: برنامه های های سالگرد معمار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد از سوی دو کمیته فرهنگیان و دانش آموزی پیش بینی و سازماندهی شده است.

فتح الهی ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از جمله اهداف برنامه های ستاد استانی آموزش و پرورش در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ذکر کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فرا ملی دارند،اضاف کرد: در این مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی از هنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) را باید در دستور کار قرار دهیم زیرا این مهم از اهمیت خاصی برخوردار است.

فتح الهی تاکید کرد: دانش آموزان و معلمان البرز در روز های ۱۴ و ۱۵ خرداد بار دیگر در برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می کنند.

در این نشست سایر اعضای ستاد به بیان دیدگاه خود در زمینه چگونگی برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درآموزش و پرورش البرز پرداختند.

استان البرز حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟