تتر بر بستر پالیگان نیز راه‌اندازی شد


تتر استیبل کوین USDT خود را در شبکه Polygon (که قبلاً شبکه Matic نامیده می‌شد) راه اندازی کرده و دامنه خود را در بازار ارزهای دیجیتال گسترش می‌دهد. اقتصاد آنلاین – حسین قطبی ؛ شبکه پالیگان یازدهمین بلاکچین برای تتر است که پس از اتریوم، سولانا، آوالانچ، الگورند، ترون، Omni، EOS، Liquid Network، Kusama و پروتکل استاندارد دفتر کل بیتکوین کش در...

اقتصاد آنلاین – حسین قطبی ؛ شبکه پالیگان یازدهمین بلاکچین برای تتر است که پس از اتریوم، سولانا، آوالانچ، الگورند، ترون، Omni، EOS، Liquid Network، Kusama و پروتکل استاندارد دفتر کل بیتکوین کش در دسترس خواهد بود.

توسعه دهندگان تتر می‌گویند، راه اندازی تتر در پالیگان به اکوسیستم شبکه بلاکچین این پروژه کمک می‌کند. در حال حاضر بیش از 19000 برنامه غیر متمرکز در پالیگان در حال اجرا هستند. توسعه دهنده تتر گفت: کاربران آنها اکنون می‌توانند از تتر برای انتقال پول به داخل و خارج از آن اکوسیستم و تولید بازده استفاده کنند.

همانطور که در نمودار زیر از داشبورد داده Block مشاهده می‌شود، در حالی که تتر در بسیاری از بلاکچین‌ها در دسترس است، اما استفاده از آن در اتریوم و ترون بالاترین میزان است.

تتر بر بستر پالیگان نیز راه‌اندازی شد

یکی از دلایل اصلی محبوبیت تتر در ترون این است که بلاکچین آن ارزان تر و سریعتر از اتریوم است. معامله گران بیشتر از USDT در Tron برای جابجایی پول بین پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند. اما اگر معامله‌گران معاملات و تبادلات رمزارزهایی را ترجیح دهند که در اکوسیستم اتریوم باقی می‌ماند، ممکن است به پالیگان روی بیاورند.

شرکت توسعه دهند تتر به The Block گفت که قصد دارد تتر را روی بلاکچین‌های بیشتری راه اندازی کند. در اوایل این هفته، این شرکت یک استیبل کوین با پزو مکزیکی (Mexican peso) را به عنوان بخشی از گسترش‌های خود در آمریکای لاتین راه اندازی کرد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO) بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایرICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص