امام جمعه اردبیل: رفع نیازهای پزشکی استان اردبیل نیاز به توجه ویژه دارد


امام جمعه اردبیل: رفع نیازهای پزشکی استان اردبیل نیاز به توجه ویژه دارد

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل توجه به شهرستان‌های محروم و ضرورت توجه به نیازمندی‌های پزشکی استان را از جمله خواسته‌های حوزه سلامت این استان دانست و بر توجه ویژه دولت به این مسائل تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر شنبه در دیدار با دکتر بهرام عین‌اللهی ، وزیر بهداشت در اردبیل همچنین خواستار حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت استان شد.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان اردبیل به عنوان نماینده رئیس‌جمهوری در جلسه کمیته تنظیم بازار استان، اقدام دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها را موثر دانست و اظهار کرد: برغم ضروری بودن این طرح لازم است نظارت کافی در توزیع کالاها و همچنین افزایش قیمت سایر اقلام غیرضروری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون، خواستار تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده آنها در طول همه گیری کرونا شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز (شنبه) برای بررسی اقدامات دولت در تنظیم بازار به عنوان نماینده هیات دولت به استان اردبیل سفر کرد ، با حضور دکتر عین‌اللهی کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در استانداری اردبیل برگزار شد.

بازدید از پروژه‌های بیمارستانی و درمانی اردبیل، بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل و شرکت در جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شورای سلامت استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده بهرام عین اللهی در سفر یک روزه به اردبیل بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...