امام‌جمعه یزد: انتقال آرمان شهیدان به جوانان تبلور عینی جهاد تبیین است


امام‌جمعه یزد: انتقال آرمان شهیدان به جوانان تبلور عینی جهاد تبیین است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: انتقال اهداف و آرمان والای شهیدان به جوانان تبلور عینی جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در دیدار با جمعی از خانواده شهدای یزد افزود: باید در سایه جهاد تبیین نسبت به ترویج اهداف شهیدان و آرمان مقدس آنها به مردم و جوانان اقدام شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی نهادها در راستای جهاد تبیین در حوزه فرهنگ ایثار در استان قدردانی کرد.

امام‌جمعه یزد یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین را همکاری مردم و مسئولان برای ضبط و ثبت خاطرات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهیدان انقلاب اسلامی در یزد ذکر کرد.

ناصری با بیان اینکه هرچند در این خصوص تاکنون اقداماتی صورت گرفته به اهمیت موضوع اشاره کرد و آن را کافی ندانست و گفت: باید کار جهادی و انقلابی برای انتقال فرهنگ شهادت در جامعه صورت گیرد.

وی گفت: باید فرهنگیان و دانش‌آموزان را با برنامه‌های فرهنگی و انقلابی در جریان اهداف مقدس شهیدان و همچنین نسبت به انتشار وصایای آنها اقدام شود.

وی از صبر و ایستادگی خانواده شهیدان و تلاش‌های متولیان فرهنگی و آموزشی استان برای انتقال ارزش‌های معنوی و انقلابی در جامعه و بین نسل جوان قدردانی کرد.

همچنین حجت‌الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از حضور امام‌جمعه و مسئولان در قالب طرح سپاس و دیدار با خانواده شاهد و جامعه ایثارگری استان قدردانی کرد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب‌اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی