هشدار معاون دادستان کل کشور/ با نابودکنندگان جوجه‌های یک روزه برخورد می‌شود


هشدار معاون دادستان کل کشور/ با نابودکنندگان جوجه‌های یک روزه برخورد می‌شود

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با کسانی که جوجه‌های یک روزه را نابود و آن را در فضای مجازی به نمایش می گذارند، برخورد می‌شود. نوشته هشدار معاون دادستان کل کشور/ با نابودکنندگان جوجه‌های یک روزه برخورد می‌شود...

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: با کسانی که جوجه‌های یک روزه را نابود و آن را در فضای مجازی به نمایش می گذارند، برخورد می‌شود.

مهر نوشت، سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خطاب به تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: در طی مذاکراتی که با وزیر جهاد داشتم و از برنامه‌های وزارت جهاد و تنظیم بازار کسب اطلاع نمودم و تاکید می‌کنم در این برهه مهم تاریخ کشور که ارز ترجیحی و رانت بی‌شمار حذف گردیده این اطمینان حاصل است که دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطا تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تأمین نهاده‌ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

عمرانی از بخش خصوصی متعهد و افسران اقتصادی که تا کنون تلاش فراوانی در تأمین مواد غذایی مردم داشته و دارند و در همه عرصه‌ها پیشرو بوده‌اند ضمن قدردانی، خواست تا با تلاش مضاعف صبوری کنند تا از این مرحله اقتصادی نیز سربلند عبور نموده و نتیجه همه تلاش‌ها به رفع مشکلات معیشتی مردم نجیب کشور ختم گردد.

عمرانی همچنین به آن دسته انگشت شمار که از جنس تولید کننده واقعی نیستند و با نابودی جوجه یک روزه و نمایش آن در فضای مجازی و در عالم واقع تشویش اذهان نموده و در نظام تولید و مواد غذایی مردم اخلال می‌نمایند هشدار داد که با این پدیده مجرمانه قاطعانه برخورد قانونی کرده و اجازه دشمنی با مردم را به هیچکس نخواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟