حقیقت ماجرای زنده ماندن از زیر آوار متروپل پس از 5 روز


حقیقت ماجرای زنده ماندن از زیر آوار متروپل پس از 5 روز

ساعتی پیش در شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر شده است که در توضیح این فیلم ادعا می شود یکی از زیر آوار ماندگان حادثه متروپل پس از 5 روز زنده مانده است اما حقیقت چیست؟

به گزارش مشرق، ساعتی پیش در شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شد که در توضیح این فیلم نوشته شده است که یکی از زیر آوار ماندگان حادثه متروپل پس از ۵ روز زنده مانده است و نفس می کشد اما حقیقت ماجرا چیست؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد فیلم منتشر شده متعلق به ۵ روز پیش است مربوط به همان ماجرای معروف مردی است که ادعا کرد ۳۰ ساعت زیر آوار مانده و مصاحبه او از صدا و سیما پخش شد.

اما بعد روشن شد که این فرد از نیروهای مردمی حاضر در محل بوده و برای کمک به داخل حفره ای می روداما وقتی احساس خطر می‌کند با فریاد درخواست کمک کرده و نیروهای امدادگر نیز برحسب وظیفه او را بیرون آورده و به بیمارستان انتقال می‌دهند.

ماجرای مردی که ۳۰ ساعت زیر آوار مانده بود با معذرت خواهی او در تلویزیون و با این استدلال که می خواستم حرف خبرنگار دو تا نشود! تمام شد اما هنوز بازار داغ شایعات در حادثه مترو پل داغ است.

شعبانی رئیس هلال احمر استاد خوزستان در این زمینه گفته است در ششمین روز از ریزش و آواربرداری از متروپل در تلاش هستیم تا اجساد را از زیر آوار خارج و شناسایی کنیم و هیچ پالسی مبنی بر زنده بودن کسی در زیر آوار دریافت نمی کنیم.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس