باهنر: مردم از جراحی اقتصادی نگران نباشند!


باهنر: مردم از جراحی اقتصادی نگران نباشند!

​اقتصادنیوز: دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: جراحی اقتصادی باید زودتر از این انجام می‌شد، دقیق و خردمندانه باید اجرا شود اما مردم از اجرای این طرح نگران نباشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نقدهای قابل تاملی نسبت به این طرح انجام شده است. عده‌ای هم می‌گفتند که این طرح باید در زمان مناسبی اجرا می‌شد.وی تاکید کرد: جراحی اقتصادی باید زودتر از این انجام می‌شد، دقیق و خردمندانه باید اجرا شود اما مردم از اجرای این طرح نگران نباشند. وی افزود: نود درصد استفاده آب ما برای مصرف کشاورزی است. دولت رئیسی یک کار خطیر و خطرناکی انجام داده است. اصلا موقعیت آزمون و خطا نیست. در فضای مجازی دنبال تضعیف نباشیم.
هر سه قوه اجرایی از نظر استراتژی هماهنگ است که و اگر نکاه گنیم از نظر هماهنگی بهترین زمان برای جراحی اقتصادی این دوره است. امکان به تاخیر انداختن طرح وجود ندارد تا یک زمان بهتر و موقعیت بهتری انجام شود وجود ندارد.

باهنر: مردم از جراحی اقتصادی نگران نباشند!

وی افزود: کنگره جامعه اسلامی مهندسین قرار است هم به صورت مجازی و فیزیکی در تیرماه برگزار شود.مجلس دو سال از ان گذشت خیلی تغییری ایجاد نشد. انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهم است. تلاش می‌شود که انقلابیون انقلابی بمانند و نسل انقلابی به بار بیاورند.
در طول چهل سه و سال گذشته شعارهایی دادیم که باید بر روی اون شعارها باقی ماند. برخی از شعارها اجرایی نشد و حالا با گام دوم انقلاب. در چهل سال دوم. نواقص گذشته و پیگیری مطالبات شعارهای گذشته را انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت