انیمیشن‌های ایران و جهان به جشنواره پویانمایی تهران می‌آیند


انیمیشن‌های ایران و جهان به جشنواره پویانمایی تهران می‌آیند

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 8 تا 12 خرداد 1401 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی وهنری واقع در خیابان حجاب، برگزار خواهد شد.

مرکز پویانمایی صبا در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی که همزمان با هفتمین بازار ملی پویانمایی تهران برگزار می‌شود علاوه بر ارائه آثارمختلف، توان و ظرفیت خود را در رقابت با تولیدات خارجی به منصه ظهور خواهد گذاشت؛ رقابت، گفتگو، تعامل و تبادل تجربه با سایر تولیدکنندگان کشور‌های مختلف از دیگر مباحثی هستند که مرکز صبا در راستای بالا بردن سطح کیفی و کمی تولیدات خود در این جشنواره از آن‌ها بهره خواهد برد.

مرکز پویانمایی صبا به عنوان بزرگترین تولید کننده پویانمایی کشور در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضوری فعال و پر رنگ خواهد داشت ، این مرکز در راستای تولید محصولات پویانمایی و چند رسانه‌ای، جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و خارجی از آن خود کرده است و امسال نیز با ارائه آثار فاخر حوزه انیمیشن، در دوازدهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، حضوری پررنگ‌تر خواهد داشت.

مرکز پویانمایی صبا همچنین در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با تخصیص غرفه مستقل، ضمن میزبانی هنرمندان، انیماتورها، کارگردان‌ها و تهیه کنندگان مطرح حوزه انیمیشن و مدیران گروه‌های تولیدی مرکز؛ پاسخگوی سوالات مخاطبان و بازدید کنندگان این حوزه نیز خواهد بود.

به گفته محمدرضا کریمی صارمی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، در دو سال گذشته به علت محدودیت‌های کرونایی، لطمه‌های زیادی به شرکت‌های انیمیشن‌سازی وارد شده است.

انیمیشن‌های ایران و جهان به جشنواره پویانمایی تهران می‌آیند

به گفته وی صنعتی شدن و تولید انبوه، فرصت خوبی است که می‌توان با جذب سرمایه؛ فرهنگ و ایدئولوژی دینی خود را صادر کنیم، فقط لازم است این شرایط درک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد