بهترین‌ها را برای حفظ شخصیت ایران بخواهیم


بهترین‌ها را برای حفظ شخصیت ایران بخواهیم

پارسینه: بازیکن اسبق استقلال در یادداشتی به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال پرداخته است.

بهترین‌ها را برای حفظ شخصیت ایران بخواهیم

وقتی صحبت از تیم ملی ایران می شود به این معنی است که باید بهترین ها را برای حفظ پرستیژ،شخصیت و اعتبار ایران بخواهیم. برنامه‌ریزی درست و دراز مدت کلید اصلی این امرمهم است که البته افرادی که از این کلید بتوانند استفاده کنند هم شرط اصلی این مهم هستند.

تدارکات برای تیم ملی یک کلمه جامع است. یعنی فراهم کردن و توجه به فاکتورهای مهمی مثل لباس تیم ملی، اسپانسورها، اردوها و کمپ ها،نوع و کیفیت کمپ ها، سفرهای داخلی و خارج از ایران، نوع چارتر، گرفتن ویزا و تدارک بازی های دوستانه با تیم‌های با کیفیت و غیره...

برای تدارک موارد بالا زمان‌بندی نقش بسیار مهمی خواهد داشت.با کمال تاسف هیچ‌کدام از موارد ذکر شده برای تیم ملی عزیز ما فراهم نشده است،تیمی که برای سومین بار متوالی به جام‌جهانی‌خواهد رفت.

ساده‌ترین احتیاج تیم ملی تهیه لباس مناسب و با کیفیت است،که حتی این را هم نمی‌توانیم تهیه کنیم.ما چندین ماه است که می دانستیم به جام جهانی می رویم، ولی منتظر شدیم تا تیمهای دیگر به ما پیشنهاد بازی دوستانه بدهند؟ حتی تیمهای باشگاهی آماتور حریف دوستانه ۶ ماه آینده شان را می‌دانند.برای این امر به افرادی کاردان با نت ورک بالا، بانفوذ و خوب احتیاج است.باید از ماه‌ها پیش اقدام به جستجو، رایزنی و درخواست حریفان خوب برای ایران می‌شد.

بازی با کانادا برای من یک سوال بزرگ بود

برای یک سفر حداکثر ده روزه به کانادا باید تیم‌ ملی ۱۸ ساعت پرواز کند و ۴ ساعت از قبل و دوساعت هم بعد پرواز در راه باشد،یعنی حدود ۲۴ ساعت رفت و ۲۴ ساعت برگشت فقط در راه! تفاوت ساعت (شب و روز)خستگی راه و...آن هم برای یک بازی دوستانه. این بازی نه از لحاظ فنی،نه مالی و نه روحی هیچ سودی برای ایران‌نداشت و شخصا خوشحالم که کنسل شد.

این نسل تیم‌ملی ما با تلفیقی از انرژی و تجربه می تواند به دور بعدی صعود کند، ولی باید تدارکات خوب داشته باشد و شرایط خیلی بهتری برای کل تیم فراهم‌ شود. خیلی کنجکاو هستم که در نهایت با چه تیمی بازی دوستانه خواهیم داشت؟ در نهایت امیدوارم که ارگانها، سازمان ورزش، فدراسیون فوتبال و همه و همه دست به دست هم‌ بدهند و شرایط بهتری برای تیم‌ملی فراهم کنند.

طبیعتا مردم‌عزیزمان هم مثل همیشه درکنار و پشت تیم‌ملی باشند و تیم‌ملی را یک تیم یک پارچه ببینند و به رنگ لباس بازیکنان از باشگاه های مختلف نگاه نکنند، چرا که برای همه ما فقط یک‌چیز مهم‌خواهد بود و آن درخشیدن تیم ملی مان‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر