نوسان محدود در بازار دلار


نوسان محدود در بازار دلار

قیمت دلار امروز شنبه 7 خرداد ماه 1401 در بازار متشکل ارزی و صرافی ملی نوسان محدودی را ثبت کرد، اما قیمت سکه به سمت مرز مقاومتی جدید حرکت کرد.

نوسان محدود در بازار دلار
قیمت دلار صرافی ملی در ابتدای معاملات نقدی امروز شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ نسبت به دو روز قبل ثابت ماند و با ۲۵ هزار و ۸۹۴ تومان به فروش رسید.

در نیمه روز قیمت دلار صرافی نوسان محدودی را ثبت کرد و ۲۵ هزار و ۹۰۷ تومان رسید. در پایان معاملات صرافی ملی نرخ فروش اسکناس آمریکایی ۲۵ هزار و ۹۲۶ تومان معامله شد که در مقایسه با روز پنجشنبه گذشته ۳۳ تومان بالا‌تر بود.

سرنوشت دلار در بازار متشکل ارزی امروز مانند دلار صرافی رقم خورد. دلار متشکل در ابتدای معاملات نقدی ۲۵ هزار و ۷۶۵ تومان بود و در نیمه ظهر به ۲۵ هزار و ۷۹۰ تومان رسید که نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۲۶ تومان رشد پیدا کرده بود. اسکناس آمریکایی در پایان معاملات بازار متشکل با ۳۳ تومان رشد بر روی ۲۵ هزار و ۷۹۷ تومان ایستاد.

خیز قیمت سکه برای مرز مقاومتی جدید
قیمت اونس طلا در بازار امروز در مقایسه با روز گذشته تفاوت چندانی نداشت و در محدوده ۱۸۵۴ دلار معامله شد. اما قیمت طلا و سکه در ایران به دنبال رشد دلار آرایش صعودی به خود گرفتند.

قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱ هزار و ۲۰۰ تومان بالاتر از دو روز پیش بود و به قیمت ۱ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

سکه بازان هم امروز در سایه دلار به سمت سقف مقاومتی جدید حرکت کردند. دلار در نیمه اول معاملات نقدی تا محدوده ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیش رفت، اما در انتهای معاملات نقدی در محدوده ۱۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دو قبل ۱۶۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها