پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم


پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

روشنفکر گفت: در رابطه با زمین های منابع ملی با وزیر کشاورزی و رئیس امور اراضی هماهنگی شده که به استان سفر کنند و بحث منابع ملی، معارضات و محدودیت ها را طی جلسات کاربردی مختلف رفع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی در مسجد روستای مادوان سفلی با اعضای شورا و دهیار گفت‌وگو کردند.

«مهدی روشنفکر» در این دیدار ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان خادم مردم از همه دست اندرکارانی که در امر خدمت رسانی به مردم سهمی دارند تقدیر می کنیم، نهضت آسفالت طی چند روز گذشته در سه شهرستان آغاز شده و به خوبی در حوزه خدمات رسانی درخشش خاصی را به وجود آورده اند.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز این توفیق نصیب ما شد تا به مناسبت آئین کلنگ زنی طرح هادی، آسفالت و تعریض کاری را آغاز کنیم، به مشکلات دیگری توسط شورا اشاره شد، بحث وضعیت کوچه ها و پس کوچه ها عنوان شد که زمان بارندگی دردسرهایی را ایجاد می‌کند، باید بدانید مادوان بیخ گوش مرکز استان در حال الحاق به شهر است و هنوز بطور رسمی ابلاغ نشده و نیاز است دهیاران و شوراها همچنان به وظایف خود عمل کنند.


وی ادامه داد: چندماه پیش در همین مسجد تماسی با آقای نیکزاد داشتیم، همچنین معاونت بنیاد مسکن کشور، قول هایی دادند و خوشبختانه به آنها عمل شد و قرار شد از هفته آینده عملیات آسفالت ۱۱ هزار متری آغاز شود. در رابطه با مشکل کانال نیز چند روزی است عملیات آغاز شده، در بحث آب آشامیدنی نیز پنج میلیارد تومان اعتبار منظور شده و معارضاتی نیز وجود دارد که به زودی رفع خواهند شد.


روشنفکر یادآور شد: این مسیر حدود ۶ کیلومتر است و امیدواریم هرچه زودتر مشکلاتش رفع شود، تلاش کنیم در طول هرسال سه مورد کلیدی این چنینی پیگیری و مرتفع شود تا در طول یک دوره مشکلات زیادی حل خواهد شد.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس شورای شهر که سابقه ۱۶ سال نمایندگی مردم را در کارنامه دارد، گفت: از شما باید پرسید چرا این ۱۶ سال مثل امروز مشکلات مردم را پیگیری نکرده و فریاد نزدید تا سالی یک مشکل حل شود؟ نوبت به ما که رسید همه مشکلات گذشته را یکجا طرح کرده و انتظار رفع دارید، با این حال تمام تلاشم را برای خدمت به مردم خواهم کرد.


وی اظهار داشت: امروز نیز شنونده مشکلات مردم هستم و افتخار می کنم خادم شما باشم، مشکلات در شورای تامین طرح خواهد شد و تا رفع آنها رسیدگی می کنیم.


روشنفکر یادآور شد: یاد ایام آغاز انقلاب بخیر که پشت هر صندلی می نوشتند: «اشکال من مسئول را به حساب انقلاب و اسلام ننویسید». همچنین رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم نیز چنین فرمایش کرده اند که «سومدیریت»، لذا کتمان نمی کنیم که در برخی جاها هم سومدیریت وجود دارد، اما آفرین بر ملت ایران که در تمام میادین حساس پای کار می آیند و ایثار می کنند.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: می‌پذیرم اشکالاتی وجود دارد و شما عنوان می کنید، اما خوبی این است که در تمام گذرگاه های حساس مردم پشت نظام و انقلاب هستند و همراهی می کنند، این مردم قابل ستایش و خدمت هستند.


وی ادامه داد: مردم ما در همه شرایط حاضر هستند پای نظام باشند و از مسئولانی که سراغشان را می گیرند استقبال کنند، در طرح مردمی سازی یارانه ها در اوج منفی گرایی دشمنان نظام برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین، استقبال مردم از استاندار و نماینده عالی دولت را باید قدر دان باشیم، این دولت مردمی است و مردم دولت را از خود می دانند، البته برخی اشکالات در نحوه استقبال ها باید اصلاح شود، اما کلیت استقبال مردم از دولت را باید یک سرمایه و فرصت بدانیم.


روشنفکر خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنیم این دیدارها طی فواصل زمانی مشخص برقرار تا ارتباط مردم با مسئولان بیشتر شود.


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل برخی مردم با منابع طبیعی، گفت: در بدو ورود به مجلس و زمان تعطیلی فرودگاه که به علت حادثه سقوط مدتی تعطیل بود، آنجا عنوان کردیم که حدود ۳۰۳ هکتار زمین تحت پوشش فرودگاه رفته ولی بلاتکلیف مانده است، حتی گفتیم لطفا بساطتان را جمع کنید تا این زمین ها را زیر بار گوجه و خیار ببریم! سرانجام خوشبختانه آمدند و فرودگاه را فعال کردند و مطالبات شما که از سال ۷۳ آغاز شده و زمین ها را خریداری کردند، تا امروز بی خیال بودید و یک باره به فکر افتاده اید.

وی ادامه داد: با این حال در حال رایزنی هستیم و در رابطه با زمین های منابع ملی با وزیر کشاورزی و رئیس امور اراضی هماهنگی شده که به استان بیایند و بحث منابع ملی و معارضات و محدودیت ها را طی جلسات کاربردی مختلف رفع خواهند کرد، حتی قبلا با حضور آیت الله رئیسی در سفر به استان در زمانی که ایشان رئیس قوه قضائیه بودند این مساله را نیز مطرح و خواهان رسیدگی شدم.

رئیس شورای اسلامی روستای مادوان سفلی در این نشست، گفت: بسیار خرسندیم که برای سومین بار نماینده مردمی و شریف مرکز استان در مادوان حضور پیدا کردند تا از نزدیک مشکلات منطقه را رصد کنند.


فلسفیان افزود: با پیگیری های مکرر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان با بنیاد مسکن کشور مقرر شد ۱۱ هزار متر مربع آسفالت برای منطقه مادوان سفلی در نظر گرفته و اجرا شود.


وی تصریح کرد: این منطقه ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد، اما وقتی اعتباری برای این روستا درنظر می گیرند تنها هفت هزار نفر اعتبار جمعیتی تعیین می شود، همچنین این جمعیت ۱۵ هزار نفری مشکلات زیادی از جمله پارک تفریحی، سالن ورزشی، خانه بهداشت، آب آشامیدنی و امنیت اجتماعی دارند.


فلسفیان اظهار داشت: متاسفانه اراذل و اوباش در منطقه مشکلات زیادی ایجاد کرده اند که علیرغم رسیدگی دستگاه های امنیتی، گاها با مشکلاتی مواجه هستیم.


رئیس شورای اسلامی روستای مادوان سفلی خطاب به مدیران دستگاه ها افزود: ۱۱ هزار متر آسفالت مقرر شده برای منطقه زیرسازی انجام گرفته، امیدواریم دستور فرمایید هرچه زودتر آسفالت آن نیز اجرا شود.


وی با اشاره به کمبود آب آشامیدنی ادامه داد: نه تنها منطقه مادوان سفلی بلکه مهریان، مادوان های بالا و پایین، مزدک و گوشه که حدود ۸۰ هزار جمعیت هستند، با مشکلات زیادی در زمینه تامین آب مواجه هستند که اگرچه آب در استان هست ولی مدیریت صحیحی وجود ندارد.


فلسفیان ابراز امیدواری کرد: برای یک بار با انتقال آب به منطقه، مشکل آب شرب جمعیت ۸۰ هزار نفری در این منطقه مرتفع شود.


رئیس شورای اسلامی روستای مادوان سفلی افزود: دره ای به عنوان مرز بین بلهزار و مادوان سفلی وجود دارد که همه آبهای سطحی و جداول از آن عبور می کند در حالی که محل عبور مردم است، بوی نامطبوع این دره بسیار آزاردهنده بوده و باعث انواع بیماریها می شود، درخواست می کنم دستور فرمایید دره را با سنگ چینی اصلاح کنند تا بوی آزاردهنده آن بیش از این موجب ناراحتی مردم نشود.

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پیگیر رفع مشکل زمین‌های فرودگاه با منابع طبیعی با حضور وزیر هستیم

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟