تاریخ انتشار بازی جذاب The Day Before عوض شد


تاریخ انتشار بازی جذاب The Day Before عوض شد

کمپانی فنتاستیک سانزده بازی روز قبل، مدعی شد تاریخ انتشار بازی The Day before به تاخیر افتاده است. تاریخ انتشار بازی جذاب The Day Before عوض شد بازی جهان‌باز و سبک بقا The Day Before، قبل از انتشار در 21 ژوئن (31 خرداد) به تعویق افتاد. خبرگزاری IGN اعلام کرد، این بازی در تاریخ 1 […]

تاریخ انتشار بازی جذاب The Day Before عوض شد

بازی جهان‌باز و سبک بقا The Day Before، قبل از انتشار در 21 ژوئن (31 خرداد) به تعویق افتاد. خبرگزاری IGN اعلام کرد، این بازی در تاریخ 1 مارس 2023 (10 اسفند 1401) منتشر خواهد شد و از موتور بازی Unreal Engine 5 استفاده می‌کند. توسعه‌دهنده این بازی اظهار داشته است که «میلیون‌ها نفر» این بازی را در لیست بازی‌های محبوب خود قرار داده‌اند و این، The Day Before را به «یکی از موردانتظارترین بازی‌های جهان» تبدیل می‌کند.

این کمپانی بازی‌سازی همچنین افزوده است:‌ با احساس و درک مسئولیت بزرگی که با آن روبه‌رو هستیم‌ و با سپاس فراوان در قلبمان، خوشحالیم که اعلام کنیم، The Day Before به فناوری جدید Unreal Engine 5 روی می‌آورد! انتقال به یک موتور جهان‌باز پیشرفته‌تر و سازگارتر، گیم‌پلی The Day Before را حتی فوق‌العاده‌تر خواهد کرد.”

داستان The Day Before در آمریکا و پس از یک همه‌گیری اتفاق می‌افتد، بازیکنان باید هر نوع سلاح، غذا و منابعی را که می‌توانند برای زنده ماندن در برابر دشمنان آلوده (زامبی‌ها) و سایر بازماندگان، جمع‌آوری کنند. محیط‌های متنوعی برای کاوش در این بازی وجود دارد، از خانه‌های متروک گرفته تا شهرهایی با آسمان‌خراش‌ها. در کنار پیمایش به‌صورت پیاده، وسایل نقلیه‌ای نیز وجود دارد و بازیکنان همچنین می‌توانند با دسته‌های دیگر بازماندگان نیز تعامل داشته باشند.

The Day Before برای کنسول‌های PC، ایکس‌باکس سری X/S و PS5 عرضه خواهد شد. این بازی در کنار قابلیت ردیابی پرتو، روشنایی RTX و انسداد محیط، از قابلیت Nvidia DLSS نیز پشتیبانی می‌کند. منتظر جزئیات بیشتر این عنوان و هر گیم‌پلی جدیدی که در Unreal Engine 5 در ماه‌های آینده منتشر می‌شود، باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان