حسادت نیمار به کریم بنزما


حسادت نیمار به کریم بنزما

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل با تمجید از گلزنی بازیکن جوان این کشور در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: توپ طلا را باید به «وینیسیوس جونیور» داده شود.

به گزارش مشرق، کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان و نقش پررنگ کریم بنزما در حذف تیم‌های بزرگی مانند پاریسن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی موجب شد تا این ستاره مسلمان جهان فوتبال به یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۲ تبدیل شود. مدعی که پیش از این در سایه کریستیانو رونالدو قرار داشت و در بسیاری از بازی‌های انتقادات به سمت و سوی او بود.

با وجود اتفاق نظر بسیاری از کارشناسان جهان درباره عملکرد چشمگیر کریم‌ بنزما در این فصل از فوتبال اسپانیا و اروپا، نیمار بازیکن برزیلی تیم فوتبال پاریسن ژرمن باور دارد ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید مستحق کسب توپ طلا است.

وی گفت: من همه فوتبال‌های مهم دنیا را که ندیدم اما با توجه به بازی‌های بزرگ و تاثیرگذاری بازیکنان باور دارم که وینیسیوس جونیور ستاره ۲۱ ساله رئال مادرید مستحق کسب توپ طلا است. من اگر باشم این جایزه را به وینی خواهم داد.

وینیسیوس جونیو یکی از ستارگان نوظهور فوتبال برزیل است که شب گذشته با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا سند قهرمانی این تورنمنت را به نام رئال مادرید امضا کرد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟