صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت


صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت را در این مطلب به علاقمندان به طبیعت گردی و آشپزی در طبیعت معرفی می کنیم . برای صرف صبحانه در طبیعت باید از قبل برنامه ریزی کرد که تمام لوازم و خوراکی های لازم را با خودتان ببرید و چیزی را از قلم نیندازید . البته که […]

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت را در این مطلب به علاقمندان به طبیعت گردی و آشپزی در طبیعت معرفی می کنیم . برای صرف صبحانه در طبیعت باید از قبل برنامه ریزی کرد که تمام لوازم و خوراکی های لازم را با خودتان ببرید و چیزی را از قلم نیندازید . البته که خود طبیعت ذهن را باز می کند و اگر چیزی را فراموش کردید با استفاده از وسایل دیگر نه تنها لذت بخش می شود بلکه خاطره ای هم به جای می گذارد و در تفریحات بعدی همیشه به یاد آن لحظه خواهید افتاد .صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که بی‌توجهی به آن می‌تواند موجب شود تا در طول روز بسیار کسل و بی انرژی شوید. به عنوان پیشنهاد صبحانه در طبیعت همیشه به دنبال غذاهای مفید و پر انرژی باشید با میزان پروتئین بالا باشید. بهتر است در لیست صبحانه طبیعت انواع غلات، تخم مرغ، گوشت و فیبر را جا دهید.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

قبل از هر چیز یک سری نکات و در حقیقت چک لیستی برای صرف صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت را با هم بررسی می کنیم :

حتماً ظروف غذا برای پخت و تهیه صبحانه را همراه خود داشته باشید.
برای تهیه یک پیشنهاد صبحانه در طبیعت حتماً به دنبال غذاهایی باشید که در عرض چند ساعت فاسد نمی‌شوند. برای نگهداری از خوراکی‌هایی که در معرض فساد قرار دارند می‌توانید از یخچال ماشین یا مقداری یخ در اطراف آن استفاده کنید.
تمامی خوراکی‌ها را در ظروف در بسته و دور از نور آفتاب قرار دهید.
به همراه داشتن کاسه، بشقاب و قاشق و چاقو را فراموش نکنید.
برای تهیه صبحانه در طبیعت بهتر است به دنبال غذاهای ساده‌تر و مقوی‌تر باشید.
برای تهیه چای اگر سماور ذغالی داشتید چه بهتر اگر نبود کتری و قوری که بتوان روی آتش گذاشت بهترین گزینه ست .
متعلقات یک چای دبش و خوشمزه : چای خشک ، قند ، لیوان ، نبات ، کتری و قوری و البته برای جلوگیری از سوختن دستگیره فراموش نشود .
کبریت ، آتش زنه ، فندک برای روشن کردن آتشی کوچک فراموش نشود و حواسمان به طبیعت باشد که آسیبی به آن وارد نکنیم و حتما آتش را خاموش کنیم تا فاجعه به بار نیاورد.

پیشنهاد صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

املت

شاید به جرات بتوان گفت که هیچ غذایی در دل طبیعت به اندازه املت نمی‌چسبد. بهتر است یک بار هم شده این پیشنهاد صبحانه در طبیعت را امتحان کنید و ببینید که خوردن املت در دل جنگل چقدر لذت بخش است.املت یکی از انواع صبحانه با تخم مرغ است که درست کردن آن نیز بسیار ساده است. به عنوان پیشنهاد صبحانه در طبیعت گردی شما به مقداری رب گوجه فرنگی، گوجه، کره، روغن، تخم مرغ و نمک نیاز دارید. برای خوش طعم شدن املت ربی می‌توانید از هر نوع سبزیجاتی که دوست دارید نیز استفاده کنید. اضافه کردن سیر و فلفل دلمه به املت موجب خوش طعم شدن آن می‌شود. با طرز تهیه ۱۰ املت خوشمزه ایرانی آشنا شوید .

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

نیمرو

نیمرو همیشه در لیست بهترین پیشنهاد صبحانه در طبیعت قرار دارد و یک غذای سرشار از مواد مغذی و انرژی بخش برای شروع یک روز جذاب در طبیعت است. برای درست کردن نیمرو در طبیعت باید مقداری روغن، نمک و چند عدد تخم مرغ به همراه داشته باشید.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

سوسیس و تخم مرغ

اگر به دنبال پیشنهاد غذا در مسافرت و طبیعت می‌گردید، سوسیس تخم مرغ یک انتخاب فوق‌العاده است. شما می‌توانید با استفاده از مقداری سوسیس خرد شده و تخم مرغ یک غذای فوق‌العاده خوشمزه و پر انرژی آماده کنید که آماده کردن آن نیز بسیار ساده است.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

پنکیک

اگر برای پیشنهاد صبحانه در طبیعت، می‌خواهید یک صبحانه با تخم مرغ درست کنید که کمی خلاقانه‌تر و خوشمزه‌تر از همیشه باشد، می‌توانید انواع پنکیک را امتحان کنید. طرز تهیه پنکیک بسیار ساده است اما اگر قصد دارید پنکیک را به عنوان صبحانه در طبیعت آماده کنید، باید خمیر آن را از قبل آماده کنید.

سپس آن را در یک ظرف در بسته بریزید و برای صبحانه داخل ماهیتابه و روی آتش آماده کنید. می‌توانید این پنکیک خوشمزه ذغالی را همراه با سبزیجات، میوه‌های تازه یا عسل و انواع مربا میل کنید.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

کنسرو لوبیا و قارچ

به همراه داشتن انواع غذای کنسروی بهترین روش برای آماده کردن غذای ساده و سریع برای پختن در طبیعت است. می‌توانید قبل از رفتن به طبیعت چند عدد کنسرو لوبیا با قارچ همراه خود داشته باشید. سپس کنسرو را قبل از مصرف برای ۲۰ دقیقه بجوشانید و بعد مصرف کنید. معمولاً خوراک لوبیا در لیست صبحانه تور گردشگری‌ها نیز وجود دارد و یک انتخاب مناسب برای طبیعت گردی است.

تن ماهی

تن ماهی یکی از غذاهای مخصوص طبیعت گردی است که برای خیلی از افراد خوردن آن در وعده صبحانه بسیار دلچسب است. اگر در دسته افرادی هستید که به خوردن غذاهای متفاوت به عنوان صبحانه در طبیعت علاقه دارید، بهتر است حتماً کنسرو تن ماهی را امتحان کنید.

برای آماده کردن این غذای راحت و بی دردسر در مسافرت حتماً قبل از مصرف برای ۲۰ دقیقه آن را بجوشانید و بعد مصرف کنید.

سیب زمینی و ذرت

اگر به دنبال یک غذاهای ذغالی در طبیعت هستید که هم مقوی باشد و هم راحت، پیشنهاد ما سیب زمینی و ذرت است. برای درست کردن این صبحانه در طبیعت، ابتدا باید یک آتش درست کنید و سیب زمینی و ذرت را روی آن قرار دهید تا پخته شود.

سپس می‌توانید سیب زمینی را به صورت پوره شده در کنار بلال کبابی میل کنید. پیشنهاد می‌شود کمی سیر و فلفل سیاه به سیب زمینی اضافه کنید و از مزه فوق‌العاده این غذا لذت ببرید.

هات داگ

هات داگ یکی دیگر از بهترین انواع پیشنهاد صبحانه در طبیعت است که هم سریع و راحت آماده می‌شود و هم درست کردن آن روی آتش بسیار لذت بخش است. برای درست کردن این ساندویچ مناسب سفر باید سوسیس‌ها را داخل توری یا ماهیتابه قرار دهید و یا سوسیس‌ها را سیخ کنید و روی آتش بپزید.سپس می‌توانید هات داگ را در نان باگت قرار دهید و در کنار گوجه فرنگی و کاهو و خیار شور و هر سبزیجات دیگری که در دسترس دارید، میل کنید.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

اوتمیل

اگر به دنبال غذاهایی که میشه سرد خورد هستید و دوست دارید یک صبحانه سرد و مقوی میل کنید، اوتمیل بهترین گزینه است. اوتمیل که در لیست غذاهای مسافرتی برای صبحانه قرار دارد، فوق‌العاده مقوی و خوشمزه است.شما می‌توانید این صبحانه جذاب را به راحتی و با مقداری کمی جو پرک، شیر، انواع مغزها و میوه‌های تازه خرد شده تهیه کنید. در طرز تهیه اوتمیل باید شیر را با جو پرک کمی بجوشانید. سپس هر چیزی که دوست دارید به آن اضافه کنید.

صبحانه های ساده و خوشمزه در طبیعت

غلات و کورن فلکس

کورن فلکس و غلات در شیر یکی از مفیدترین انواع صبحانه است که می‌تواند شما را برای گردش در قلب طبیعت آماده کند. برای آماده کردن این پیشنهاد صبحانه در طبیعت می‌توانید از کورن فلکس یا غلات بسته‌بندی شده استفاده کنید. برای تهیه این صبحانه خوشمزه باید غلات را داخل شیر بریزید و میل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید