شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد


شهر در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران ، گفت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران « آبادان پاره تن ایران» و همچنین اهتزاز پرچم های اعضای و سیاه...

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا صیادی رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران ، گفت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران « آبادان پاره تن ایران» و همچنین اهتزاز پرچم های اعضای و سیاه پوش کردن تمام معابر و گذرگاه ها و میادین اصلی شهر در عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل سهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه غم و عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل، غم تمام مردم ایران است، ادامه داد: به منظور همدردی با بازماندگان حادثه متروپل آبادان، تمام سازه های تبلغیات فرهنگی شهر تهران به اکران پیام های فرهنگی تسلیت به مردم آبادان و ایران اختصاص دادیم تا همراه با مردم سراسر ایران در عزای این حادثه جانگداز شریک باشیم.

گفتنی است، ریزش برج شماره دو ساختمان متروپل در دوم خرداد 1401 ، حادثه جانسوی را رقم زد که طی آن 29 نفر از هم وطنان آبادانی جان خود را از دست دادند و ملت ایران عزادار کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری