میانکاله مجوز زیست محیطی نداشت/ محتوای فیلم های «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» توسط دادستانی بررسی می‌شود


میانکاله مجوز زیست محیطی نداشت/ محتوای فیلم های «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» توسط دادستانی بررسی می‌شود

غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص پروژه احداث پتروشیمی میانکاله گفت: با بررسی های صورت گرفته و پاسخ استعلام از مراجع مسئول، این پروژه مجوز زیست محیطی ندارد. از همین رو...

غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص پروژه احداث پتروشیمی میانکاله گفت: با بررسی های صورت گرفته و پاسخ استعلام از مراجع مسئول، این پروژه مجوز زیست محیطی ندارد. از همین رو در حال حاضر این پروژه به طور کامل متوقف شده است و تا زمانی که مجوز‌های لازم از سوی محیط زیست اخذ نشود، فعالیت عمرانی انجام نشده و نخواهد شد.

ترکی همچنین در خصوص نامه سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور که با انتقاد از نمایش فیلم‌های سینمایی با عنوان «دینامیت» و «گشت ارشاد ۳» خواستار صیانت از جایگاه امر به معروف و نهی از منکر شده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه دو اقدام در خصوص این نامه صورت گرفته است، بیان کرد: در اقدام نخست اداره فرهنگی_اجتماعی دادستانی کل کشور محتوای این دو فیلم و شکایت مطرح شده را بررسی خواهد کرد.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در تشریح گام دوم در خصوص نامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: این موضوع به دادستانی تهران ارجاع داده شده تا پیگیری‌های قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان