پلیس فرانسه با اسپری فلفل به هواداران لیورپول حمله کرد + فیلم


پلیس فرانسه با اسپری فلفل به هواداران لیورپول حمله کرد + فیلم

پارسینه: اتفاقات عجیب فینال لیگ قهرمانان اروپا با حمله پلیس فرانسه به هواداران لیورپول، آن هم با اسپری فلفل، شرایط عجیب‌ترین پیدا کرد.

پلیس فرانسه با اسپری فلفل به هواداران لیورپول حمله کرد + فیلم

فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بود از ساعت ۱۹ دیشب به وقت فرانسه در پاریس برگزار شود ولی در تصمیمی غیرمنتظره، این بازی ۳۶ دقیقه دیرتر از زمانی که پیش‌تر اعلام شده بود آغاز شد. علت تاخیر در شروع بازی این بود که بسیاری از هواداران لیورپول نتوانسته بودند وارد ورزشگاه شوند.

به نظر می‌رسد تعداد زیادی بلیت جعلی در یک سایت اینترنتی فروخته شده بود و به همین دلیل ۱۵ هزار نفر بدون اینکه بلیت واقعی خریده باشند وارد ورزشگاه شده بودند. در نتیجه هواداران زیادی که بیشتر آنها لیورپولی بودند، با وجود داشتن بلیت نمی‌توانستند وارد ورزشگاه شوند. اتحادیه فوتبال اروپا هم به همین دلیل بازی را دیرتر شروع کرد که این مشکل رفع شود.

اما هواداران لیورپول که بیرون ورزشگاه جمع شده بودند و می‌خواستند به صندلی‌هایی برسند که پول آن را داده بودند با حمله پلیس فرانسه مواجه شدند. پلیس برای متفرق‌کردن این تماشاگران از اسپری فلفل هم استفاده کرد. تصاویری که از این اتفاق منتشر شده، واکنش زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط