افتتاح پردیس سینمایی تربت‌حیدریه به 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


افتتاح پردیس سینمایی تربت‌حیدریه به 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: با توجه به این که تربت‌حیدریه فاقد سینماست و مهمترین اولویت امسال ما راه‌اندازی پردیس سینمایی است برای راه‌اندازی آن به 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مهدی زاهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است و برای تامین بقیه آن از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و سازمان سینمایی در حال پیگیری هستیم.

وی دلیل تعلل در ساخت پردیس سینمایی را تملک زمین در بوستان مینوی شهرک ولیعصر(عج) این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و راه‌اندازی سینما مهمترین اولویت کاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهرستان است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه از ساخت سالن نمایش روباز و نمازخانه در بوستان پیشکوه به عنوان اولویت‌های بعدی این کمیسیون در سال جاری یاد کرد و افزود: هر ۲ پروژه خیرساز است و ساخت نمازخانه شروع شده و آمفی تئاتر نیز در مرحله خاک‌برداری است و برای ساخت هر بخش آن یک خیر خاص همکاری دارد.

زاهدی افزود: اجرای برنامه‌های نمادین خواهرخواندگی با شهرهای دیگر با هدف انتقال تجربیات در زمینه مدیریت شهری و برپایی نمایشگاه و تورهای گردشگری در شهرهای خواهرخوانده به منظور معرفی فرهنگ و تاریخ یکدیگر، از دیگر اولویت‌های کاری ماست.

وی اظهار کرد: پیگیر ایجاد خانه‌های فرهنگ نیز در محلات مختلف تربت‌حیدریه هستیم تا موضوع معرفی نخبگان گمنام محلات و نیز آموزش فرهنگ شهروندی را با جدیت بیشتر دنبال می کنیم.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟