استاندار قزوین: واحدهای راکد تولید نان‌های صنعتی باید حمایت شوند


استاندار قزوین: واحدهای راکد تولید نان‌های صنعتی باید حمایت شوند

قزوین -ایرنا- استاندار قزوین گفت: واحدهای راکد تولید نان‌های صنعتی در استان باید برای احیا حمایت شوند چرا که در تامین نیاز مردم و تنظیم بازار نقش موثری دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،محمدمهدی اعلایی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین، افزود:یکی از راه های حمایت از این واحدها آن است که نان بسته بندی یارانه‌ای در فروشگاه ها عرضه نشود.

وی با بیان اینکه فروشگاه‌ها نباید نان یارانه‌ای را به فروش برسانند،افزود:باید از این موضوع در سطح استان جلوگیری کنیم چون زمینه دسترسی راحت تر مردم به نان در نانوایی ها را می گیرد و از سوی دیگر بازار واحدهای تولید نان صنعتی و حجیم را اشباع می کند.

استاندار قزوین گفت: همچنین اصناف و واحدهایی که از نان، استفاده تجاری می کنند نباید از یارانه نان استفاده کنند و باید جلوی آنها گرفته شود.

اعلایی در ادامه درخصوص وضعیت شوینده ها در استان نیز با بیان اینکه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و قزوین از قطب های تولید این محصولات در کشور به شمار می رود، گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان به واحدهای تولیدی شوینده ابلاغ کند که نباید فروشگاه‌های استان کمبود مواد شوینده داشته باشند و گرنه با متخلفان برخورد می شود.

در ادامه این نشست درخصوص فروش سبدی و اجباری روغن موتور، بررسی قیمت گوشت قرمز، اصلاح قیمت آرد و تجهیز واحدهای نانوایی استان به کارتخوان‌های هوشمند و ذخیره کالاهای اساسی و عرضه این محصولات بحث و گفت و گو شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...