امسال 34 پایگاه نوآموزان هرمزگانی را سنجش می کنند


امسال 34 پایگاه نوآموزان هرمزگانی را سنجش می کنند

بندرعباس- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان گفت: امسال 34 پایگاه برای سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی و بدو ورود به دبستان در این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن جراره روز یکشنبه در نخستین نشست ستاد سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی استان افزود: بیش از ۴۵ هزار نوآموز در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی سال جدید شرکت خواهند کرد.
وی بیان داشت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود به پایه اول و نوآموزان دوره پیش دبستانی از اول تیرماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: نوآموزان در طرح سنجش سلامت از نظر بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری و آمادگی تحصیلی ارزیابی می‌شوند.
جراره یادآورشد: تمهیدهای اولیه برای انجام بهینه طرح سنجش سلامت نوآموزان،صورت گرفته است و دراین نشست به بررسی جوانب آن و ارائه گزارش و نظرها پرداخته شد.
دبیر ستاد سنجش نوآموزان هرمزگان نیز خاطرنشان کرد: تلاش ستاد بر این است که سنجش نوآموزان همچون همیشه با برنامه ای دقیق و در زمان بندی که اعلام خواهد شد، صورت بگیرد.
شهباز بارانی بنویی افزود: دراین راستا از تمام دست اندرکاران این مهم در سراسر استان انتظار می رود برای عملیاتی شدن مطلوب این امر، هماهنگی و همراهی لازم را داشته باشند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!