امام جمعه همدان: برخورد قاطع قوه قضاییه با مسببان حادثه متروپل اهمیت ویژه‌ای دارد


امام جمعه همدان: برخورد قاطع قوه قضاییه با مسببان حادثه متروپل اهمیت ویژه‌ای دارد

همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی با تسلیت حادثه دلخراش متروپل و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان، گفت: آنچه در این حادثه از اهمیت ویژه ای برخوردار و مورد مطالبه عمومی است، پیگیری و برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی با متخلفان و مسببان این حادثه می‌باشد.

به گزارش روز یک‌شنبه ایرنا، در پیام تسلیت آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» آمده است: حادثه تلخ و غمبار آبادان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، مایه تاسف و تاثر است.

در این پیام تصریح شده، ضروری است تا اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حوادث ناگواری در سراسر کشور انجام شود.

به گفته امام جمعه همدان، لازم است از همراهی مردم خوب آبادان در امر کمک رسانی و حضور مسئولان کشوری و استانی، به خصوص نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و وزیر محترم کشور در بین مردم تقدیر کنیم.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان آمده است: ضمن تسلیت و تعزیت به آحاد مردم غیور آبادان، به ویژه خانواده‌های مصیبت زده و داغدار، برای مجروحان و مصدومان عافیت مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، دوم خرداد ماه بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ریزش کرد. بر اساس اعلام معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان آمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان به ۲۹ نفر رسیده است. عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار و نیز آواربرداری با حساسیت و شتاب ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما ند...