جدایی پرافتخارترین بازیکن تاریخِ کهکشانی‌ها


جدایی پرافتخارترین بازیکن تاریخِ کهکشانی‌ها

تهران- ایرنا- ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید با کسب 25 جام قهرمانی با کهکشانی‌ها پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا شب گذشته (شنبه) با تک گل وینیسیوس جونیور عنوان قهرمانی معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا را کسب کرد.

بعد از پایان این بازی مارسلو مدافع برزیلی رئال، به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر برد تا نام خود را به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ این باشگاه به ثبت برساند. مارسلو سال ۲۰۰۶ به سانتیاگو برنابئو قدم گذاشت و تا کنون موفق به کسب ۲۵ جام با قوهای سفید مادرید شده است.

تا پیش از قهرمانی رئال مادرید در سوپرکاپ فوتبال اسپانیا در سال ۲۰۲۱، «فرانسیسکو خنتو لوپز» با کسب ۲۳ جام لقب پرافتخارترین قوی سفید مادرید را در اختیار داشت. مارسلو و سرخیو راموس نیز با ۲۲ عنوان در جایگاه دوم قرار داشتند. جدایی راموس از رئال این فرصت را به مارسلو داد تا به تنهایی این عنوان را از آن خود کند.

مدافع برزیلی رئال با قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا، رقابت‌های این فصل لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) و لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۱- ۲۲ از خنتو عبور کرد و به رکورد کسب ۲۵ جام در ۱۶ سال حضور خود در رئال مادرید رسید.

خنتو اسطوره اسپانیایی رئال مادرید به مدت ۱۴ سال (۱۹۵۵ تا ۱۹۶۹) پیراهن این تیم را به تن داشت و موفق به فتح ۱۲ لالیگا، ۶ قهرمانی اروپا، ۲ کوپا دل‌ری، ۲ جام لاتین و یک جام باشگاه‌های جهان شد.

مارسلو برزیلی تا پایان این فصل از رقابت‌های فوتبال اسپانیا و اروپا با رئال مادرید قرارداد داد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جدایی وی از جمع قوهای سفید مادرید به گوش می‌رسد.

مدافع برزیلی بعد از قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا جدایی خود را تایید کرد و گفت: احساسی باورنکردنی دارم چون این آخرین بازی من در رئال مادرید است. من با قهرمانی در لیگ قهرمانان، رئال را ترک می‌کنم و این نهایت لذت برای من است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا