هشدار مشعل به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه تعرض به مسجد الاقصی


هشدار مشعل به رژیم صهیونیستی در مورد هرگونه تعرض به مسجد الاقصی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که دشمن صهیونیستی می‌خواهد از سرگرم شدن منطقه به اوضاع داخلی خود‌، حمایت‌های آمریکا و توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی، نبرد بر سر مسجد الاقصی را به نفع خود یکسره کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین» ، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که دشمن صهیونیستی می‌خواهد از سرگرم شدن منطقه به اوضاع داخلی خود‌، حمایت‌های آمریکا و توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی، نبرد بر سر مسجد الاقصی را به نفع خود یکسره کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد مشعل در سخنانی در همایش علمای اسلامی برای مقابله با راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها گفت که دشمن صهیونیستی سعی دارد فردا و در مناسبت‌هایی دیگر در آینده اوضاع را در قدس تحت سیطره خود گرفته و واقعیت‌های مدنظر خود را در این شهر و مسجد مبارک الاقصی تحمیل کند.
مشعل تصریح کرد که رژیم اشغالگر می‌خواهد با برافراشتن پرچم‌های خود در مسجد الاقصی، اعلام کند که این مسجد تحت سیطره سیاسی و دینی این رژیم است.
وی اظهار داشت که دشمن صهیونیستی به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و زمینه‌سازی برای تخریب این مسجد و قبه الصخره شریف است.
خالد مشعل تاکید کرد که موضع ما کاملا واضح است و قدس و مسجد الاقصی صرفا متعلق به مسلمانان است و اجازه نمی‌دهیم کسی دیگر در امور آن دخالت کند.
مشعل تاکید کرد که هرگونه تعرض به مسجد الاقصی، پیامدهای بسیار ناگواری در پی خواهد داشت.
وی امت اسلامی و عربی را به برگزاری تظاهرات در حمایت از قدس و مسجد الاقصی فراخواند.
مشعل همچنین از دولت های اسلامی و عربی خواست به مسئولیت های تاریخی خود عمل کرده و مواضعی رسمی در قبال حوادث و رخدادهای جاری در قدس و مسجد الاقصی اتخاذ کنند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا