بیانیه یوفا در خصوص حمله پلیس فرانسه به هواداران لیورپول


بیانیه یوفا در خصوص حمله پلیس فرانسه به هواداران لیورپول

کنفدراسیون فوتبال اروپا در خصوص حمله پلیس فرانسه به هواداران لیورپول در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

دیشب فینال لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بین تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در پایان شاگردان آنچلوتی موفق شدند با تک وینیسیوس حریف انگلیسی خود را شکست دهند و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنند.

این بازی قرار بود از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز شود، اما به دلیل هجوم تماشاگران و ایجاد شرایط اضطراری و امنیتی این بازی با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. حدود ۱۵ هزار هوادار قصد داشتند بدون تهیه بلیت وارد ورزشگاه شوند، این در حالی بود که بسیاری از هوادارانی که بلیت تهیه کرده بودند پشت در مانده بودند. بعد از این اغتشاش پلیس به سرعت وارد قضیه شد و با شلیک گاز اشک آور هواداران را متفرق کرد. این حرکت پلیس فرانسه با واکنش یوفا مواجه شد و با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد.

یوفا در بیانیه‌ ای اعلام کرد: در ابتدای بازی ورود هواداران لیورپول به دلیل خرید بلیت جعلی از یک سایت غیرمعتبر مسدود شد که این مسئله باعث شد تا تعداد زیادی از هواداران این تیم سعی کنند وارد ورزشگاه شوند. پس از شروع بازی تعداد زیادی از هواداران بیرون ورزشگاه حضور داشتند و لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شد. در این میان پلیس آن‌ها را با گاز اشک آور آن‌ها را از اطراف ورزشگاه متفرق کرد. ما با کسانی که در این درگیری آسیب دیدند احساس همدردی می‌کنیم و این موارد را با همکاری پلیس، مقامات و فدراسیون فوتبال فرانسه به فوریت بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

نامزد‌های کسب عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان اروپا + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج