تداوم حرکت چرخ تولید، لازمه رونق اشتغال است


تداوم حرکت چرخ تولید، لازمه رونق اشتغال است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نباید اجازه داد چرخ تولید بخوابد باید برای تثبیت اشتغال و توسعه آن چرخ های تولید به حرکت خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباسی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: حمایت از تولید و تسهیل امور آن وظیفه همه ماست.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قانونی و لازم الاجرا هستند و باید دستگاه ها از آن تمکین کنند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداشته و راهی پیدا کنیم تا بتوانیم با رعایت قوانین بالادستی اجازه ندهیم تولید در استان به رکود بیانجامد.

عباسی یادآور شد: شهرک صنعتی، بانک ها و دستگاه های تخصصی باید قبل از صدور جواز تاسیس و فعالیت یک واحد با در نظر گرفتن همه جوانب مشکلات را برای مجری ارزیابی کنند تا در مسیر تولید سرمایه گذار دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: برخی از فعالیت های اقتصادی از جمله ساخت مسکن پیشران توسعه و نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، به همین دلیل باید برای سرمایه گذارانی که در این مسیر فعالیت می کنند، همکاری لازم اعمال شود.

وی ابراز امیدواری کرد با بررسی دقیق زوایای طرح های دارای مشکل بتوان آنها را بر مدار تولید بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست مسایل و مشکلات هشت طرح تولیدی خدماتی و کشاورزی بررسی و تصمیاتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)