6 خبازی متخلف خاش جریمه شدند


6 خبازی متخلف خاش جریمه شدند

زاهدان - ایرنا - فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: 6 واحد خبازی متخلف در نشست اعضای کمیسیون تعزیرات گندم و آرد و نان شهرستان جریمه شدند.

صاحب‌گل صالحی روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست ۵ واحد خبازی متخلف هر کدام به میزان ۲ تن کسر سهمیه تا اطلاع ثانویه و یک خبازی به میزان هشت میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.وی بیان کرد: برای چهار واحد خبازی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل ها اخطار کتبی صادر و در صورت تکرار تخلفات با برخورد جدی مواجه می شوند.
فرماندار خاش با اشاره به جایگاه ویژه نان در فرهنگ ایرانی اظهار داشت: افزایش کیفیت نان به عنوان قوت لایموت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در خصوص تضییع حقوق شهروندان هیچ گونه کوتاهی قابل پذیرش نیست.
صالحی ادامه داد: تشدید نظارت و بازرسی ها و ساماندهی و تامین، توزیع آرد و نظارت بر کیفیت پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه تعزیرات گندم و آرد و نان در جهت تامین رضایت شهروندان باشد.
وی گفت: به هیچ عنوان نباید اجازه داده شود، آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه به صورت جدی برخورد خواهد شد.
صالحی افزود: رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی توسط نانوایی مورد تاکید بوده و کمیته نظارت و بازرسی بهداشتی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار