کیسه‌های آرد ارسالی به نانوایی‌هایی گلستان به جی‌پی‌اس مجهز می‌شوند


کیسه‌های آرد ارسالی به نانوایی‌هایی گلستان به جی‌پی‌اس مجهز می‌شوند

گرگان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: با همکاری یک شرکت خصوصی حمل و نقل آرد، کیسه‌های آرد ارسالی به نانوایی‌هایی استان به جی پی اس مجهز می‌شوند تا آدرس و میزان مصرف آرد آنان به طور دقیق مشخص شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، تقی حسام همچنین به حذف دریافت پول نقدی از نانوایی های استان اشاره کرد و گفت: مقدمات اجرای این طرح در گلستان در حال انجام است و به زودی زیرساخت های آنان تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارتی شدن فروش نان سبب جلوگیری از قاچاق آرد و گران شدن نان خواهد شد.

حسام یادآور شد: خبازان با اجرایی شدن این طرح، بطور ماهانه براساس تعداد نانی که به فروش رساندند، مابه‌التفاوت را از دولت دریافت می‌کنند که این میزان فروش بیشتر به معنای ایجاد رقابت و انگیزه در افزایش کیفیت و کمیت از سوی خبازی‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: صف‌ طولانی مقابل نانوایی‌های استان غیرعادی بوده و قابل قبول نیست که تلاش می‎‌کنیم با پیدا کردن علت، این مشکل را برطرف کنیم.

سیدمحمد دهنوی اظهارداشت: بررسی میدانی از برخی نانوایی ها نشان می دهد کسری آرد تعداد از این واحدها به دلیل پخت زیاد نان نیست و علت آن بروز برخی تخلفات است.

وی بیان کرد: جواز نانوایی‌هایی که تخلفات مکرر و متعدد داشته باشند پس از سه نوبت کسر سهیمه آرد با نظر دادستانی باطل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: فروش هرگونه نان سنتی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها تخلف محسوب می شود و متقاضیان خرید نان آزاد باید به نانوایی‌های سوپرآزادپز مراجعه کنند.

قیمت نان نوع اول (دولتی) و نوع دوم (آزاد) در گلستان به ترتیب ۱۰ هزار و ۲۰ هزار ریال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا