کشف 11 هزار بسته ماکارانی احتکارشده در شهرری


کشف 11 هزار بسته ماکارانی احتکارشده در شهرری

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکار شده در محدوده شهر ری خبرداد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکار شده در محدوده شهر ری خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی ، ماموران کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) گزارش هایی مبنی بر احتکار ماکارانی در انباری در محدوده شهر ری را دریافت کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ پس از هماهنگی های قضائی با همراهی بازرسان اداره اصناف از محل شناسایی شده بازدید کرد که یک خودروی کامیون در حال بارگیری ماکارانی رویت شد که در بازدید از خودرو و انبار جمعا بیش از ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکار شده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کشفیات بدست آمده در این عملیات بصورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود،گفت: اموال کشف شده با دستور قضائی توقیف شد.

سرهنگ جلیلیان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو ، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهندتا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!