صرافی ارز دیجیتال چه تاثیری در سرمایه گذاری شما خواهد داشت؟


در سالی که گذشت با شناخته‌تر شدن ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران زیادی روانه صرافی‌ها شدند تا معاملات سودآوری داشته باشند که البته تا حد ز...

در سالی که گذشت با شناخته‌­تر شدن ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران زیادی روانه صرافی­‌ها شدند تا معاملات سودآوری داشته باشند که البته تا حد زیادی هم موفق بودند. افزایش قیمت ارزهایی همچون بیت کوین، شیبااینو و... سبب شد تا سود زیادی نصیب معامله­‌گران شود. البته در این میان، تاثیر صرافی در سودده بودن ارزها را هم نمی‌­توان نادیده گرفت.  یک تحلیل درست و مشاوره اصولی سبب می­‌شود خرید و فروش ارز دیجیتال با سود بالایی همراه باشد. البته طبق صاحب نظران این عرصه، دیگر سرمایه‌­داران خرد نیز خودکفا شده­ و در آینده ارزهای دیجیتال موثر هستند.

صرافی ارز دیجیتال چه تاثیری در سرمایه گذاری شما خواهد داشت؟

پیش بینی آینده درخشان برای سرمایه­‌گذاران خرد

با بالغ شدن سرمایه‌­گذاران خرد، پیش بینی می­‌شود که در سال 2022 نقش آن­ها در آینده دنیای ارزها، بسیار بیشتر از موسسات فعال در این زمینه خواهد شد یا دست کم همپای این موسسه‌­ها رشد خواهند کرد. پس اگر قصد دارید شما هم سهمی از سودهای این ارزها داشته باشید، وقت آن رسیده است که از این فرصت استفاده کنید. نیازی نیست سرمایه زیادی را وارد این کار کنید، شما برای شروع، از حداقل سرمایه خود می­توانید استفاده کنید تا کم کم بتوانید تجربه کافی برای معاملات را بدست آورید. صرافی آنلاین اوکی اسچنج در این راه همراه شما خواهد بود تا بتوانید به راحتی معامله کنید و از مشاوره­‌های حرفه­ای بهره­‌مند شوید.

چگونه معامله کم ریسک داشته باشیم؟

تازه واردان این حوزه، دغدغه‌­ها و چالش­های مشخصی دارند که تا زمانی­که نتوانند آن­ها را حل کنند، قادر به ادامه مسیر پر پیچ و خم خرید و فروش ارز دیجیتال نخواهند بود. یکی از اصلی­‌ترین این چالش‌­ها اینست که چگونه یک معامله کم ریسک داشته باشند و ضرر نکند؟ شما می‌­توانید با هر میزان سرمایه‌­ای بازار را دگرگون کنید کافی است مسیر درست را انتخاب نمایید. که به این منظور بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

میم کوین‌­ها سکوی پرتاب شما خواهند بود

تجربه نشان داده است که علاقه اشخاص مبتدی به میم‌کوین­‌ها بسیار بیشتر است. یکی از مشهور ترین آن­ها شیبا می­باشد که در سال گذشته سرمایه بسیار زیادی را کسب کرده است. خرید شیبااینو و یا دوج‌کوین و میم‌­هایی از این قبیل، باعث می‌شود که با کسب تجربه و همچنین سود دامنه معامله‌­های خود را بیشتر کنید.

صرافی ارز دیجیتال چه تاثیری در سرمایه گذاری شما خواهد داشت؟

ارزهای نوپا را دست کم نگیرید

هرچه ارزهای جدیدی وارد بازار شوند، به دلیل جدید بودن آن­ها سرمایه گذاران تازه کار می‌­توانند به راحتی ان­ها را خریداری نمایند و به سود کلان دست یابند. از طرفی موسسه­‌ها بیشتر تمرکز بر روی ارزهای باسابقه دارند که امتحان خود را پس داده‌­اند و به همین خاطر توجه زیادی بر ارزهای جدید ندارند.

بیت کوین، ارزی اثبات شده و پرسود

این یک پول بدون پشتوانه است که به صورت جهانی شناخته شده و در عبارت ساده‌­تر یک سیستم پرداخت آنلاین است. دیگر نیاز به سیستم پاسخگو مطمئن نخواهد بود و به کمک آن می‌­توانید تراکنش‌­های خود را بدون واسطه انجام دهید.  به همین خاطر خرید Bitcoin یک سرمایه­‌گذاری ایمن است که می­‌توانید خرید و فروش آن را در صرافی­‌های آنلاین انجام دهید. سیستم کنترل آن به صورت غیرمتمرکز بوده و همین جز مهم­ترین مزیت­‌های خرید آن محسوب می­‌شود چرا که اطلاعات آن ذخیره شده و از بین نمی­رود. البته مزایای دیگری هم دارد که شما را برای سرمایه‌­گذاری و خرید بیت کوین ترغیب خواهد کرد.

صرافی ارز دیجیتال چه تاثیری در سرمایه گذاری شما خواهد داشت؟

تتر، انتخابی دیگر برای سرمایه‌­داران

اگر هنوز ارز مناسب برای سرمایه­‌گذاری خود را انتخاب نکرده‌­اید، تتر یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. با خرید تتر می‌­توانید از صرافی­‌هایی همچون اوکی اکسچنج، وام دریافت کنید. انجام تراکنش­ها نیز از دیگر قابلیت­‌هایی است که تتر برایتان به ارمغان خواهد آورد. برای معامله‌­های بین ارزی نیز قابل استفاده می­‌باشد. البته تتر یک استیبل‌کوین است که در کنار مزایای وسوسه انگیزی که دارد، مشکلاتی نیز دارد که نداشتن پشتوانه یکی از آن­ها است. اما با این وجود اگر بتوانید در شرایط مناسب از آن بهره ببرید از سود آن بی نصیب نخواهید ماند.

اوکی اکسچنج صرافی دلخواه شما

شما برای معامله­ هر یک از ارزهای دیجیتال، به یک بستر امن و قابل دسترس نیاز خواهید داشت که بتوانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید و هیچ محدودیت مکانی و زمانی برایتان نداشته باشد. صرافی اوکی اکسچنج دقیقا همان بستری است که به دنبالش هستید. شما می­توانید جدیدترین اخبار را هم از سایت آن دنبال کنید و به صورت اینترنتی هر ارزی را که می­خواهید خرید و فروش کنید.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس