شهردار کاشان: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم رویکرد مدیریت شهری است


شهردار کاشان: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم رویکرد مدیریت شهری است

کاشان - ایرنا - شهردار کاشان گفت: ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم با بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی رویکرد مدیریت شهری کاشان است.

به گزارش ایرنا، حسن بخشنده امنیه روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد را از جمله الزام‌ها برای توسعه شهرها دانست و افزود: رویکردی این دوره مدیریت شهری تحقق این مهم در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری است.

وی با اشاره به اینکه برای خرید دستگاه فلاسک آسفالت و خودرو آن افزون بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار داشت: مخزن دستگاه آسفالت بیش از ۹ تن ظرفیت دارد که برای لکه‌گیری، ترمیم استاندارد آسفالت و قابلیت نگهداری آن به ‌صورت گرم در مدت زمان ۱۰ ساعت را دارا است.

شهردار کاشان، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دورریز آسفالت، افزایش بهره‌وری، کیفیت و سرعت اجرا، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک حین اجرا، دسترسی به آسفالت گرم، کاهش به‌کارگیری تعداد نیروی انسانی و دستگاه‌های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه را از جمله مزیت‌های دستگاه فلاسک آسفالت بیان کرد.

به گفته وی، نازل‌های دمنده باد و قیر امولسیون، شعله افکن، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرم، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرم و کاتر برش را از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه عنوان کرد.

بخشنده امنیه با اشاره به اینکه دستگاه فلاسک آسفالت بر پایه خواسته‌های مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری خریداری شده است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان برای لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...