پیشرفت ٧٠ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار    


پیشرفت ٧٠ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار    

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار 70 درصد پیشرفت اجرایی دارد و در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.  

به گزارش ایرنا، سید محسن حمزه‌لو عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار، اظهار کرد: این ابنیه فنی در یکی از تقاطع‌های پرترافیک در مسیر کریدور بزرگراهی غرب کشور قرار دارد که اجرای آن در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود و با تکمیل آن راه ارتباطی شهرستان نقده با بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب ایمن‌سازی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ارتقای کیفیت جاده‌های آذربایجان‌غربی به دلیل داشتن پنج پایانه مرزی و سهم بالای منطقه در حمل‌ونقل کالا و مسافر بسیار حائز اهمیت است، افزود: عملیات پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار به عنوان سریعترین طرح راهسازی استان که از شهریور سال گذشته آغاز شده است در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، حفاظ لوله نفت نیز در این تقاطع ایجاد شده است اضافه کرد: تاکنون ۴٠٠ میلیارد ریال برای ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، تقاطع غیرهمسطح سه راهی محمدیار در قسمت انتهایی سه راهی محمدیار در جنوب آذربایجان‌غربی و در محل تلاقی با کریدور بزرگراهی غرب کشور احداث می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس