تشویق کاپیتان غایب پرسپولیس در آزادی


در شرایطی که طی ساعات اخیر اتفاقات عجیبی حول کاپیتان باتجربه پرسپولیس پشت سر گذاشته شد، هواداران با تشویق وی به نوعی اعتراض خود را نسبت به تصمیم کادرفنی نشان دادند.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از حضور در مجموعه ورزشی و بازی والیبال توسط سه بازیکن پرسپولیس که منجر به خط خوردن نام سیدجلال حسینی ، امید عالیشاه و فرشاد فرجی شد، سرمربی سرخ‌پوشان پیش از جدال با شهرخودرو بار دیگر آنها را به اردو فراخواند. این اما پایان کش و قوس حول این اتفاقات نبود و در آستانه بازی یحیی گل‌محمدی بار دیگر نام کاپیتان تیمش را از لیست بازی خارج کرد.

این اتفاقات و شایعاتی که حول آینده سیدجلال حسینی برای فصل آینده شکل گرفته، باعث شد تا معدود هواداران حاضر در استادیوم در دقایقی را به تشویق کاپیتان خود پرداخته و خواهان توجه کادرفنی به بازیکن پرافتخار این باشگاه شوند.

تشویق کاپیتان غایب پرسپولیس در آزادی

سیدجلال حسینی با ۹ عنوان قهرمانی لیگ برتر پرافتخارترین بازیکن حاضر در لیگ محسوب می‌شود و اکنون باید دید کادرفنی چه تصمیمی در خصوص وی خواهند گرفت.
کاپیتان پرسپولیس که نامش در لیست این بازی خط خورده، با حضور در جایگاه ویژه جدال هم‌تیمی‌هایش مقابل حریف را به تماشا نشسته است.

در دقایقی که هواداران برخی سکوها یحیی گل‌محمدی را مورد خطاب خود قرار می‌دادند، برخی سکوها نیز در تلاش بودند با شعار «اتحاد اتحاد» شرایط را آرام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!