نعمتی: تلاشم ماندن در پرسپولیس است


نعمتی: تلاشم ماندن در پرسپولیس است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم پرسپولیس درمورد ماندن در این تیم گفت: پیشنهادات داخلی و خارجی دارم اما گزینه اولم پرسپولیس است و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم.

به کزارش ایرنا، سیامک نعمتی پس از برتری تیمش مقابل شهرخودرو، اظهار داشت: برای نایب قهرمانی به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما چند دقیقه آخر فکر ‌می‌کنم بازی در دست حریف بود که علت آن خستگی بازیکنانمان در آخر فصل است. امیدوارم فصل آینده خیلی قوی‌تر برای قهرمانی رقابت کنیم.

وی در خصوص مشکلات پرسپولیس در این فصل بیان کرد: امسال مشکلات زیاد بود اما در کل هر کاری کردیم نتوانستیم ششمین قهرمانی متوالی را بدست بیاوریم. از همه طرف تحت فشار بودیم و نتوانستیم پاسخگوی هواداران شویم.

نعمتی درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: یک بازی دیگر باقی است و بعد آن باید با باشگاه صحبت کنیم، اما در واقع باعث افتخارم است که در پرسپولیس بمانم. پیشنهاداتی دارم حتی خارجی اما گزینه اولم پرسپولیس است. قراردادم بعد از بازی بعدی تمام است و پرداختی‌ها نیز بعد آن انجام می‌شود.

پرسپولیس در دیدار مقابل شهرخودرو به برتری دو بر یک رسید و ۵۷ امتیازی شد و با توجه به شکست سپاهان به رده دوم جدول بازگشت. شهر خودرو نیز ۱۶ امتیازی باقی ماند و سقوط کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان