تکذیب امضای بیانیه منسوب به سینماگران/ نیروی مسلح مقابل مردم نیست


تکذیب امضای بیانیه منسوب به سینماگران/ نیروی مسلح مقابل مردم نیست

داریوش یاری مستندساز و کارگردان سریال‌های تلویزیونی درباره بیانیه‌ای که از نیروهای مسلح خواسته است اسلحه‌هایشان را بر زمین بگذارند و امضایش در آن درج شده است تاکید کرد که آن را قبول ندارد.

به گزارش مشرق، داریوش یاری کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به بیانیه‌ای که نام او در آن درج شده است بیان کرد: بیانیه‌ای منتشر شده که در آن نوشته است نیروهای مسلح اسلحه‌هایشان را زمین بگذارند. من این را باور ندارم که نیروهای مسلح در برابر مردم ایستاده باشند و در نتیجه این بیانیه را قبول ندارم.

وی ادامه داد: اتفاقی در شهر آبادان افتاده است که به دلیل جهالت، فساد، رشوه خواری و بی اخلاقی برخی رخ داده و منجر به ریزش متروپل شد.

یاری اضافه کرد: ممکن است مردم در پی این اتفاق عصبانی یا خشمگین شوند اما دین ما و امام و رهبری همواره می‌گویند حق با مردم است. خواهشم از نیروهای نظامی و انتظامی این است که باید متهم را پیدا کنند و با هرکسی که به دلیلی با بی اخلاقی و بی تعهدی مرتکب این فاجعه شده و نظام دارد تاوان آن را می‌دهد برخورد کنند.

وی در پایان ضمن تکذیب امضای این بیانیه گفت: من این بیانیه و روح حاکم بر ان را قبول ندارم چون باور ندارم نیروهای مسلح کشورم در مقابل مردم هستند که حالا بخواهم اسلحه‌هایشان را بگذارند زمین.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو