نشست هم‌اندیشی «نحوه نظارت و روند برگزاری امتحانات مقاطع عالی تحصیلی» در حوزه خواهران


نشست هم‌اندیشی «نحوه نظارت و روند برگزاری امتحانات مقاطع عالی تحصیلی» در حوزه خواهران

نشست هم‌اندیشی «نحوه نظارت و روند برگزاری امتحانات مقاطع عالی تحصیلی» به همت اداره کل امور تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست هم‌اندیشی «نحوه نظارت و روند برگزاری امتحانات مقاطع عالی تحصیلی» به دعوت سرپرست اداره کل امور تحصیلات تکمیلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و با حضور مدیر کل امور تحصیلی و مسئول امتحانات مرکز حوزه برادران برگزار شد.

در این نشست، موضوعاتی چون راهکارهای نظارت مؤثر بر عملکرد مدارس علمیه، شیوه های برگزاری امتحانات، نحوه طرح و تصحیح سؤالات و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین غبیشی، مدیر کل امور تحصیلی حوزه های علمیه برادران، با اشاره به ظرفیت های مشترک در بهره مندی از طرح های جاری آموزشی دو مرکز بر تعامل هر چه بیشتر بین دو معاونت تأکید و آن را مایه ارتقاء سطح دانشی و مهارتی طلاب قلمداد کرد.

حجت الاسلام فرهودی، مسئول امتحانات حوزه های علمیه برادران نیز با تبیین نحوه برگزاری امتحانات در حوزه برادران، از شرکت اساتید خواهر در کارگاه های آموزشی استانی و طرح و تصحیح سؤالات حوزه برادران استقبال و آن را در توانمندی اساتید خواهر بسیار ثمربخش دانست.

در ادامه نشست خانم میرعلی ملک، سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به طرح «احصاء شاخص های نظارت بر عملکرد آموزشی در سطوح عالی» در راستای آسیب شناسی مسائل مدارس و طلاب به اهتمام بیش از پیش این معاونت در بکارگیری شیوه های تقویت سطح علمی طلاب و اساتید اشاره کرد و خواستار تداوم برگزاری چنین جلساتی جهت کسب رهیافت های جدید در حوزه های دانشی و تخصصی شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید