واکنش نیمار به شایعه جدایی: با PSG قرارداد دارم!


واکنش نیمار به شایعه جدایی: با PSG قرارداد دارم!

نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی نیمار از پی اس جی در پایان فصل جاری به گوش رسیده است.
بسیاری از رسانه‌های خبری پیش از پایان فصل مدعی شده بودند که از قطر به مدیران پاری سن ژرمن دستور داده شده که هرچه زودتر باید این بازیکن را به فروش برسانند و آنها تصمیم نهایی خود را در این زمینه گرفته‌اند.
با این حال، پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با این باشگاه فرانسوی نیز بسیاری از علاقه او به فروش نیمار و مطرح کردن این درخواست از مدیران پی اس جی خبر داده بودند.
به هر شکل به نظر می‌رسد که مدیران پی اس جی آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهاد درست و مناسب روی این موضوع فکر کنند و مخالفتی با فروش نیمار ندارند.

واکنش نیمار به شایعه جدایی: با PSG قرارداد دارم!


این بازیکن برزیلی در گفتگو با کانال پلاس درباره شایعات مطرح شده در زمینه جدایی‌اش از این تیم اظهار داشت:« بلندپروازی من همیشه به همین شکل بوده است. من همیشه دوست دارم که تمامی جام‌های ممکن را به دست آورم. من دوست دارم خوب بازی کنم، قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان شوم. این بلندپروازی من برای فصل بعد است. این اتفاق باید در پاریس رخ دهد. من با پی اس جی قرارداد دارم، بنابراین هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. بله، این اتفاقات با پی اس جی رخ خواهد داد.»
او در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد امباپه گفت:« من تا لحظه آخر خبر نداشتم. یک روز قبل از اعلام خبر متوجه شدم. من بسیار بسیار بسیار خوشحالم که کیلیان تصمیم گرفت بماند. فکر می‌کنم پروژه پی اس جی برای زندگی حرفه‌ای او مناسب است. بهتر است که او چند سال دیگر اینجا بماند و برای فتح لیگ قهرمانان در شهر و کشورش تلاش کند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا