رسیدگی به مسائل 17 پرونده دایر در شهرداری منطقه یک


رسیدگی به مسائل 17 پرونده دایر در شهرداری منطقه یک

رکنا: منتخبین مردم در پارلمان محلی قزوین در دیدار و گفتگو با مراجعین شهرداری منطقه یک، در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار رکنا ازقزوین، حسین صلح جو، علی فرمانی و مهری السادات تقوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جریان این دیدار، با مراجعین شهرداری منطقه یک گفتگو کردند و پس از اطلاع از مفاد درخواست های آنها و اخذ نظر مشورتی سید رضی سرپرست شهرداری منطقه و کارشناسان مربوطه در صدد پاسخگویی به این مسایل برآمدند.

بر پایه این گزارش، منتخبین مردم در تالار شهر قزوین در جریان این دیدار و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه نسبت به رفع مشکلات مربوط به ۱۷ پرونده فعال در این منطقه شهرداری اقدام نمودند.

یادآور می شود؛ از مسایل مربوط به حوزه های درآمد، شهرسازی و نوسازی، کمیسیون ماده صد، ناحیه منفصل شهری دانش و ناصرآباد و دریافت مساعدت مالی می توان به ترتیب به عنوان بیشترین مسایل مطروحه از سوی مراجعین این منطقه شهرداری یاد کرد.

شایان ذکر است؛ اعضای شورای اسلامی شهر قزوین یکشنبه هر هفته و در قالب برنامه ملاقات مردمی، در مناطق سه گانه شهرداری حضور یافته و نسبت به بررسی و رسیدگی به مسایل مطروحه از سوی مراجعین اقدام می نمایند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟