سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مشخص شد


سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مشخص شد

«مهدی ذوقی» با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مشخص شد

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «مهدی ذوقی» به عنوان سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «حسن تاجیک» مدیرعامل و «نرگس یزدانیان» معاون نظارت بر شرکت ها هلدینگ آتیه صبا و با همراهی معاونان و مدیران ارشد این هلدینگ و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا در ابتدای این آیین با تاکید بر تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و اعضاء هیات مدیره این شرکت در طول مدت تصدی مسئولیت در راستای راه اندازی سامانه جدید عملیات، بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و جدید عملیاتی، افزایش درآمدزایی و سودآوری، روند توسعه در منطقه ویژه اقتصادی سهلان و...، گفت: مهم‌ترین مسئله در جابه‌جایی مدیران ارشد نگاه به اهم اقدامات در دوران مدیریتی صورت گرفته آنها بالاخص نگاه به اقدامات استراتژیک، کیفیت خدمات، بهبود و اصلاح فرآیندها و... است.

تاجیک با اشاره به انتصاب سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و حضور اعضاء جدید هیات مدیره این شرکت در روزهای آتی، افزود: ذوقی از نیروهای جوان و تحصیل کرده و از بدنه کارشناسی و مدیریتی همین شرکت بوده است که منشاء اثر بوده است و وی اولین مدیرعامل از بدنه داخلی در طی چند دهه اخیر بوده است که این امر در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در طول دو سال گذشته پایه گذاری شده است.

در ادامه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر استفاده از مدیران جوان و انقلابی و تکیه بر مدیران جوان در بدنه مدیریتی و کارشناسی موجود در شرکت‌ها و اهمیت ارتقا از درون و تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیران محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، گفت: انبارهای عمومی در طول دو سال گذشته یک مجموعه نمونه در استفاده و بهره گیری از ظرفیت های نیروهای کارشناسی و اجرایی درون سازمان بوده است.

ذوقی با تاکید بر ادامه مسیر توسعه کسب و کار شرکت در ریل گذاری صورت گرفته برای استقرار سامانه جدید عملیات در تمامی شرکت ها و شعب تابعه، بورسی شدن شرکت، توسعه بازار و...، افزود: هیات مدیره و مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران حمایت های اثربخشی را از نیروهای کارآمد و موثر داشته اند.

گفتنی است؛ مهدی ذوقی دارای دکترای مدیریت دولتی و سابقه مدیریت میانی و ارشد در شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!