بیش از هشت هزار تفاهم نامه کاهش مصرف برق در لرستان منعقد شد


بیش از هشت هزار تفاهم نامه کاهش مصرف برق در لرستان منعقد شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: هشت هزار و 703 تفاهم نامه با مشترکان صنعتی، کشاورزی، تجاری و اداری استان جهت کاهش مصرف برق در پیک بار ( اوج مصرف) تابستان منعقد شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان مهران امیری بیان کرد: با توجه به تعداد قراردادی که بین مشترکان منعقد شده است کمک خوبی در تامین برق مطمئن و پایدار رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این مشترکان از تخفیفات ویژه استفاده خواهند کرد اظهار داشت: به تفکیک یکهزار و ۵۳۴ تفاهم نامه صنعتی، چهار هزار و ۴۷۷ تفاهم نامه کشاورزی، یکهزار و ۱۱۱ تفاهم نامه اداری و عمومی و یکهزار و ۵۸۱ تفاهم نامه تجاری منعقد شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود بارندگی ها، گرمای شدید و زودرس، باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا با بسیج تمامی امکانات و همکاری مردم استان در مدیریت مصرف، برق مطمئنی جهت استفاده بخش های مختلف تامین نماییم.

امیری با بیان اینکه برنامه های مختلفی جهت عبور از پیک بار در نظر گرفته شده است، گفت: از جمله این برنامه ها افزایش ظرفیت تولید، برنامه ریزی دقیق با هماهنگی بخش صنعت و کشاورزی، نصب کنتورهای هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور و آموزش راه های مدیریت مصرف است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۹۵ میلیارد ریال تخفیف در صورتحساب مشترکان ذکر شده اعمال شده است عنوان کرد: امسال نیز با توجه به افزایش این قراردادها امید می رود با همکاری مشترکان در کاهش مصرف، رضایتمندی آنان نیز فراهم شود.

۲ هزار و ۷۳۰ مشترک صنعتی، ۱۳ هزار ۲۲۹ مشترک اداری و هشت هزار و ۸۸۹ مشترک کشاورزی برق در لرستان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک