وداع با رئال؛ اشک‌های مارسلو در برنابئو (عکس)


وداع با رئال؛ اشک‌های مارسلو در برنابئو (عکس)

مارسلو، کاپیتان رئال مادرید، شب گذشته وداع باشکوهی با سانتیاگو برنابئو داشت.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارسلو با رئال مادرید به پایان رسیده و دو طرف تصمیم گرفته‌اند که پس از 15 سال به همکاری با هم پایان دهند.
جشن قهرمانی رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و این مدافع برزیلی آخرین بازیکنی بود که روی استیجی که برای حضور بازیکنان تعبیه شده بود حضور پیدا کرد.
او جام قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست داشت که شنبه شب پس از پیروزی 0-1 برابر لیورپول برای چهاردهمین بار از آن رئال مادرید شده بود.
او برای لحظاتی این جام را ‌روی زمین گذاشته و کنار آن زانو زد و به وضوح می‌شد اشک را در چشمان این بازیکن که از تشویق بی‌امان هواداران بسیار احساساتی شده بود دید.
او سپس به سمت سایر هم‌تیمی‌هایش رفت و بازیکنان رئال نیز او را سخت در آغوش گرفتند و شروع به گریه کرد. لوکاس واسکز و کاسمیرو برای دقایقی طولانی این بازیکن را بغل کرده و سعی در تسکین او داشتند.

وداع با رئال؛ اشک‌های مارسلو در برنابئو (عکس)


مارسلو که پس از این لحظات، به‌سختی می‌توانست حرف بزند خطاب به هواداران گفت:« این لحظه‌ای فوق العاده در زندگی حرفه‌ای من است. دوران حضور من در اینجا که بهترین باشگاه دنیاست به پایان رسیده است.»
این مدافع برزیلی با اشاره به قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اضافه کرد:« امروز روز غمگینی نیست، بلکه روز خوشحالی است چون ما بار دیگر در بهترین رقابت دنیا قهرمان شدیم. من به خودم بسیار افتخار می‌کنم. ما شب‌های جادویی بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم. باید یک موضوع را به شما بگویم، آینده رئال مادرید با این بازیکنان جوان بسیار درخشان است. زنده‌باد مادرید!»
او سپس در گفت‌وگو با تلویزیون رئال مادرید اظهار داشت:« من و خانواده‌ام گریه کردیم. همیشه به خودم باور داشتم و می‌دانستم تاریخ‌سازی می‌کنم اما به فتح 25 جام فکر نمی‌کردم چون خنتو 23 یا 24 جام داشت. آنها من را جذب کردند تا قهرمان شوم و من به این دستاورد رسیدم. می‌دانم که این آخرین روز حضور من در این باشگاه نخواهد بود و برای کاری دیگری باز هم برمی‌گردم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن