برگزاری امتحانات با اولویت سلامت دانش آموزان در دستور کار است


برگزاری امتحانات با اولویت سلامت دانش آموزان در دستور کار است

قزوین- ایرنا- رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برگزاری صحیح و دقیق امتحانات با اولویت سلامت دانش آموزان در دستور کار است و خانواده‌ها هیچ نگرانی‌ای در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن زارعی روز دوشنبه در بازدید از حوزه تصحیح امتحانات نهایی قزوین، ضمن تشکر از دست اندرکاران حوزه سنجش و امتحانات، با عوامل و دبیران حاضر در حوزه‌های تصحیح در خصوص کیفیت سؤالات و برگزاری آزمون‌های نهایی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وی اظهار داشت: اهتمام و دغدغه مسوولان آموزش و پرورش، برگزاری صحیح و دقیق امتحانات است و حفظ سلامت دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا در اولویت قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در حاشیه این بازدید گفت: امتحانات نهایی ۱۰ هزار و ۸۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم استان در ۷۷ حوزه آموزشی در حال برگزاری است.

برگزاری امتحانات با اولویت سلامت دانش آموزان در دستور کار است

نقی سیاهکالی مرادی افزود: امتحانات خردادماه به شیوه حضوری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و بر اساس آیین نامه‌های آموزشی و ارزشیابی تا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود و گندزدایی و ضد عفونی فضا و تجهیزات حوزه‌ها با تهویه هوای مناسب در اولویت قرار دارد.

در این بازدید نحوه برگزاری امتحانات، رعایت فاصله‌گذاری، نحوه ورود دانش‌آموزان به حوزه‌های امتحانی، اتاق قرنطینه و تکثیر مورد ارزیابی قرار گرفت.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید