مخالفت توییتری با موضع‌گیری دوگانه احسان کرمی/ دلش آبادان و خودش عروسی


مخالفت توییتری با موضع‌گیری دوگانه احسان کرمی/ دلش آبادان و خودش عروسی

تهران- ایرنا- حضور احسان کرمی و برزو ارجمند، دو نفر از بازیگران و مجریان کشور در مراسم عروسی یک خواننده در کشور آمریکا واکنش‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. این اتفاق درحالی است که چندی پیش احسان کرمی از برگزاری جشن سلام فرمانده به دلیل حادثه آبادان انتقاد کرده بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، احسان کرمی، این روزها با انتشار پست‌هایی در صفحات اجتماعی بسیاری از اقدامات فرهنگی کشور را زیر سوال می‌برد. پس از انتشار عکس‌های او در مراسم عروسی ساسان حیدری ملقب به ساسی مانکن یکی از کاربران خطاب به کرمی نوشت: دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟

این بازیگر پس از برگزاری همایش سلام فرمانده پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و در بخشی از آن نوشت: این اجتماع خانوادگی حتما بیانگر جهت گیری بخشی از جامعه ایران است اما یک سوال بنیادین ذهن مرا مشغول کرده! کدام بخش و کدام جهت؟ برگزار کنندگان و شرکت کنندگان محترم در این همایش اگر از معتقدان به دین مبین اسلام و مذهب تشیع هستند چرا در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب جعفری این گردهمایی را ترتیب دادند و مرد و زن در کنار هم ایستادند و سرود خواندند؟ اگر هم دارای عرق ملی و تعصب میهنی هستند چرا در روزهایی که مردم آبادان و به تبع آن بسیاری از مردم ایران عزا دارند این همایش را سامان دادند؟

اکنون تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که این بازیگر در مراسم عروسی یکی از خوانندگان لس آنجلسی شرکت کرده است. در ادامه تعدادی از واکنش‌های تند توییتری به این اتفاق را می‌خوانید.

سلبریتی‌هایی مانند #احسان_کرمی بابت همایش #سلام_فرمانده مدعی بودند در شرایط آبادان نباید جشن گرفت بگذریم از اینکه جشنی در کار نبود ولی در همین ۷۲ ساعت گذشته عکس بیشترشون از پارتی و عروسی ساسی مانکن درآمده، راستی نگران تظاهرات تجزیه طلبان در آبادان نیستید؟


به نظرتون #برزو_ارجمند و #احسان_کرمی وسط عروسی #ساسی_مانکن که دشمن سلامت روح و روان بچه های ما هست چی میخواستن؟

عزاداری به سبک سلبریتی‌ها :/ دیگه برای ما ادای حال بدا رو در نیارین! #احسان_کرمی #پیمان_معادی

آقای #احسان_کرمی نامحترم اجتماع #سلام_فرمانده جشن نبود جشن، عروسی اون خواننده مبتذلی بود که شما دیشب رفته بودی.

دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟ #احسان_کرمی #برزو_ارجمند

چرا انسان های عزادار و غمگین رو می‌ریزید توی عروسی ساسی مانکن ها ؟!

قاعدتا #احسان_کرمی وقتی داشته با #سلام_فرمانده و آبادان و عزاداری و امام صادق(ع) و اختلاط جمله‌سازی می‌کرده، برنامه و بلیط سفرش به آمریکا و قِردادن تو مهمونی #ساسی_مانکن دستش بوده.

این‌که رفتن آمریکا عروسیِ ساسی اصلا عیب نداره و اصلا هم به ما مربوط نیس؛ ولی اینکه همینا میان تو تلویزیونِ ایران از اخلاق و ساده‌زیستی و سختی‌هایِ زندگی و فقرشون صحبت میکنن و دروغ میگن این زشته؛ عیبه.

#احسان_کرمی و برزو ارجمند اینقدر ناراحت مردم آبادان بودن که رفتن عروسی ساسی مانکن تا درد مردم داغدار رو کم کنند.

میگن موقع نوشتن این پست عروسی ساسی بوده دو کلمه می‌نوشته یدونه قِر میداده، یا برعکس.

#احسان_کرمی، سلبریتیِ همیشه مردمی ، پس از انتقاد از مراسم #سلام_فرمانده که به زعم خودش توهین به عزادار بودنِ مردم آبادان بود، رفت مراسم عروسی ساسی مانکن! تعجب نکنید بعضی از سلبریتی های ما اینجوری عزاداری می‌کنند...

دلش آبادان خودش عروسی ساسی از این حجم تناقض تسمه پاره نمی‌کنن! ؟ #احسان_کرمی

اینا دارن برای مردم آبادان عزاداری می کنن؛ از قیافشون هم مشخصه که چقدر ناراحتن. بانی مراسم هم ساسی مانکنه؛ مدیونین فکر کنید عروسیه...

آقای #احسان_کرمی اگه احیانا قِر دادنتون توی مراسم #عروسی_ساسی تموم شده، خدمتتون عرض کنم که پست سه روز پیش اعتراضتون به اجتماع #سلام_فرمانده همچنان داره لایک می‌خوره.

بیایید مثبت فکر کنیم چون #ساسی آبادانیه #احسان_کرمی و #برزو_ارجمند رفتن عروسیش که بهش تسلیت بگن

حقیقتا غم و اندوه آبادان رو فقط عروسی ساسی مانکن می‌تونست بشوره ببره ممنون از #احسان_کرمی و #برزو_ارجمند که به نمایندگی از مردم شرکت کردن و پاتختی هم ساعت دیواری دادن.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا