ابهام در اعزام تیم‌های کشتی امید به قهرمانی آسیا


ابهام در اعزام تیم‌های کشتی امید به قهرمانی آسیا

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون کشتی بیان کرد: با توجه به تعدد مسابقات احتمال دارد که تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال ایران در پیکارهای قهرمانی با ترکیب کامل شرکت نکنند.

به گزارش ایرنا، پیکارهای امیدهای آسیا (زیر ۲۳ سال) همراه با مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا در روزهای ۲۹ خرداد تا ۵ تیر در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد.

محمدابراهیم امامی روز دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعدد مسابقات مختلف و اولویت‌بندی که از سوی کادر فنی انجام شده در رقابت‌های امیدها قهرمانی آسیا یا به طور کامل حضور نخواهیم یافت و یا تنها برخی نفرات در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: با توجه به این که نفرات تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال ایران در حال حاضر در اردوی تیم‌های جوانان و بزرگسالان حضور دارند و به تورنمنت‌های مختلف خارجی اعزام شده‌اند و مورد محک قرار گرفته‌اند و همچنین محدویت‌های مالی فدراسیون کشتی سبب شد تا چنین تصمیمی برای اعزام تیم‌های زیر ۲۳ سال به رقابت‌های قهرمانی آسیا گرفته شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های کشتی نوجوانان به مسابقات آسیایی قرقیزستان در تاریخ مذکور شرکت خواهند داشت. با توجه به تعدد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی در سطح جهان، تعدادی از کشورهای دیگر نیز تا جایی که اطلاع داریم قصدی برای حضور در این مسابقات ندارند.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین گفت: تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در تورنمنت قزاقستان شامگاه روز گذشته ایران را به مقصد این کشور ترک کرد. همچنین تیم کشتی آزاد متشکل از چهار کشتی‌گیر بهمراه سرمربی و مربیان تیم ملی نیز بامداد ۱۱ خرداد ماه به این کشور اعزام خواهد شد.

پیش از این کشور عربستان نامزد میزبانی این رقابت‌ها بود که در نهایت شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان (زیر ۱۷ سال) و امیدهای (زیر ۲۳ سال) آسیا شد. پیش از این قرار بود این پیکارها در شهر جده عربستان و اوایل فروردین برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد