شهاب حسینی: بازی در «عنکبوت مقدس» را نپذیرفتم/ موضوع و نگاه کارگردان را دوست نداشتم


شهاب حسینی ضمن تبریک به زهرا امیرابراهیمی برای دریافت جایزه بهترین بازیگر زن هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن از نپذیرفتن بازی در «عنکبوت مقدس» خبر داد.

شهاب حسینی: بازی در «عنکبوت مقدس» را نپذیرفتم/ موضوع و نگاه کارگردان را دوست نداشتم

شهاب حسینی بازیگر، فیلمساز و مجری شب گذشته ۸ خرداد ۱۴۰۱ در پیامی در صفحه اینستاگرامی خود خطاب به این بازیگر نوشت: «سرکار خانم امیر ابراهیمی
لبخند مهربان خداوند به پاداش صبرتان در سختی‌های زندگی و امید و سعی‌تان، گوارای وجودتان باد.

تبریک صمیمانه بنده را از اعماق قلب، بابت انتخاب شدنتان، در جشنواره فیلم کن را پذیرا باشید.

برایتان ادامه‌ای پر از تعالی و نور آرزومندم.

با احترام
سید شهاب حسینی»

حسینی که در سال ۲۰۱۶ با فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی توانسته بود به عنوان بهترین بازیگر مرد در شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن شناخته شود، در ادامه این پیام در صفحه اینستاگرامی خود درباره فیلم «عنکبوت مقدس» نوشت: «لازم به ذکر است که پیام تبریک بنده مختص به شخص خانم امیر ابراهیمی بوده و به عنوان دارنده این عنوان، این تبریک را به ایشان، وظیفه خود می‌دانم.

لذا هیچ نظری و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم، زمانی که برای فیلم «مست عشق» در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی بازی در این فیلم را به بنده پیشنهاد دادند که به دلیل علاقه نداشتن به موضوع و نگاه کارگردان، پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم.

با احترام»

زر امیرابراهیمی بازیگر ایرانی فیلم «عنکبوت مقدس» قرار است در فیلم «شیدا» اولین اثر نورا نیاسری نویسنده و کارگردان ایرانی-استرالیایی بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام