کریستوفر انکونکو:/ بازگشت به پی اس جی؟ پاریس در قلب من است


کریستوفر انکونکو:/ بازگشت به پی اس جی؟ پاریس در قلب من است

ستاره لایپزیش احتمال بازگشت خود به پی اس جی را رد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر انکونکو، ستاره لاپزیش و بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا محصول آکادمی پی اس جی است ولی سال 2019 به دلیل تراکم در خط حمله پاریسی ها از این تیم جدا شد و به لایپزیش پیوست. او متولد حومه پاریس است و با وجود تمایل به بازی در پی اس جی، چاره ای جز جدایی نداشت.

کریستوفر انکونکو:/ بازگشت به پی اس جی؟ پاریس در قلب من است

تصمیمی که کاملا به سود او شد و در لایپزیش حالا ستاره ای تاثیر گذار است. او در پی اس جی 78 بازی انجام داد، 11 گل زد و 4 پاس گل داد. برای انتقال او لایپزیشی ها تنها 13 میلیون یورو هزینه کردند که حالا به نظر خنده دار می آید. انکونکو فصل گذشته در 52 بازی 35 گل زد و 16 پاس گل داد. از لحاظ آمار گلزنی تنها لواندوفسکی، بنزما و امباپه بالاتر از او قرار گرفتند.

تیم های بزرگی خواهان جذب انکونکو هستند از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و لیورپول اما شایعاتی در مورد علاقه پی اس جی هم به گوش می رسید. ستاره فرانسوی در مورد آینده اش گفت:« بازگشت به پی اس جی؟ پاریس شهر من است و پی اس جی در قلب من جای دارد. من هیچ دری را به روی خودم نمی بندم و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. علاقه تیم های بزرگ به من باعث غرور است و البته اینکه لایپزیش هم دوست دارد هر طور شده مرا حفظ کند برای جای افتحار دارد. ببینیم چه خواهد شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید