ملی پوشان نیز حضور دارند/ ترکیب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد


ملی پوشان نیز حضور دارند/ ترکیب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان اعلام شد

استقلال با تمام توان و با حضور بازیکنان ملی پوش خود به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر نیز از راه رسید و شاگردان فرهاد مجیدی امروز و در استادیوم آزادی به مصاف حریف خود خواهند رفت. آبی پوشان که خود را برای جشن قهرمانی آماده می کنند، قصد دارند با تمام توان به دیدار حریف خود رفته و به تمامی رکوردهایی که در دسترس است، برسند.

پیش از این بحث و مجادله ای درخصوص حضور یا عدم حضور بازیکنان ملی پوش در دیدار امروز استقلال به گوش رسیده بود که در نهایت این تیم با تمام بازیکنان ملی پوش خود به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

* سیدحسین به دنبال کلین شیت شماره 18
سیدحسین حسینی که فصل بسیار خوبی را در ترکیب استقلال سپری کرد، امروز در حالی برای آبی های پایتخت به میدان می رود که در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش، به رکورد 18 کلین شیت در لیگ برتر دست پیدا می کند و از این نظر به رکورد نیلسون کوریا سنگربان سابق پرسپولیس می رسد که بیشترین کلین شیت را در لیگ های 16 تیمی از آن خود کرده است.

* آبی ها باز هم با سیستسم 3 دفاعه
پس از اخراج محمد دانشگر در بازی قبل برابر مس رفسنجان، مجیدی ناچار است از تمامی مدافعین در دسترسش استفاده کند. او به مانند دو دیدار قبلی تیمش، از رافائل سیلوا و عارف غلامی در خط دفاعی استفاده می کند. ضمن اینکه ابوالفضل جلالی هم به عنوان سومین مدافع به این دو اضافه می شود.

* صالح و سلمانی، عناصر ثابت تیم فرهاد
صالح حردانی که یکی از بهترین خریدهای استقلال در این فصل بود، امروز نیز به مانند قبل در سمت راست ترکیب تیمش بازی خواهد کرد. جعفر سلمانی هم که این فصل اعتماد ویژه مجیدی را به دست آورد، در سمت چپ انجام وظیفه خواهد کرد.

* دوقلوی های آبی در مرکز میدان
مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس که در بیشتر بازی های این فصل در میانه میدان برای استقلال به میدان رفتند، امروز نیز در مرکز میدان و در ترکیب اصلی آبی ها حضور خواهند داشت.

* حسین زاده و یامگا وینگرهای آبی
استقلال امروز نیز به مانند دیدارهای قبل با دو وینگر ثابت خود پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت. امیرحسین حسین زاده و کوین یامگا به عنوان عناصر تهاجمی تیم فرهاد مجیدی به مصاف حریف خود خواهند رفت.

* اعتماد دوباره به آرمان
فرهاد مجیدی برای انتخاب تک مهاجم نوک تیمش سه گزینه را پیش روی داشت که در نهایت این آرمان رمضانی است که برای چهارمین دیدار متوالی از ابتدا برای آبی پوشان به میدان می رود.

ترکیب استقلال برابر نفت مسجدسلیمان:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – ابوالفضل جلالی – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – آرمان رمضانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل